PiNgU
Legacy Member
gistere heb ik nieuwste forceware drivers geinstalleerd voor mijn gaka (MX 440) en ik start mijn pc opnieuw op en op het eerste scherm da ge zie ,waar ge in u setup kunt enzo en waar ge zie welke harde schijven er insteken, blijft em ne minuut of 5-10 hangen en dan start die inees goed op
iets minder belangrijk: als windows is opgestart dan komt er een foutmelding
fout opgetreden in explorer.exe, foutenrapport verzenden?
-->pc sluit explorer af en start em direct opnieuw op en das redelijk irritant
als iemand mms een oplossing heeft voor deze 2 probs
alvast bedankt
iets minder belangrijk: als windows is opgestart dan komt er een foutmelding
fout opgetreden in explorer.exe, foutenrapport verzenden?
-->pc sluit explorer af en start em direct opnieuw op en das redelijk irritant
als iemand mms een oplossing heeft voor deze 2 probs
alvast bedankt

