Noizz.be
Legacy Member
Hey
telkens als ik bestanden wil opslagen gaat windows mij automatisch
c:\document & settingens\noizz\blablablablabla\my documents
voorstellen.
Ik zou dit graag willen veranderen omdat ik nooit iets mijn C schijf bewaard dat vitaal voor mij is. Ik zet het altijd op een 2e schijf, voor als er iets met de C gebeurd.
ik zou dus:
G:\documenten
als default willen zetten. Ik dacht dat ik dat bij "omgevingsvariabelen" kon doen van win2k pro, ma blijkbaar is da enkel voor TMP-map.
Alvast bedankt
Noizz
telkens als ik bestanden wil opslagen gaat windows mij automatisch
c:\document & settingens\noizz\blablablablabla\my documents
voorstellen.
Ik zou dit graag willen veranderen omdat ik nooit iets mijn C schijf bewaard dat vitaal voor mij is. Ik zet het altijd op een 2e schijf, voor als er iets met de C gebeurd.
ik zou dus:
G:\documenten
als default willen zetten. Ik dacht dat ik dat bij "omgevingsvariabelen" kon doen van win2k pro, ma blijkbaar is da enkel voor TMP-map.
Alvast bedankt
Noizz
