Skratz
Legacy Member
probleem is simpel, het venstertje van "leoslyrics" plugin verschijnt niet meer.
alle andere venstertjes komen wel nog tevoorschijn, juist dat niet.
ik denk dat het gekomen is door dat winamp opstond terwijl ik een spel speelde, en dan verandert de resolutie en verdwijnt de helft van de vensters van het scherm, meestal komt dat terug als de resolutie terug verandert naar normaal desktop resolutie. maar soms dan blijven die vensters ook staan, waarbij meestal toch nog een stuk te zien is op het scherm, maar dit vensterke is helemaal verdwenen.
kan ook zijn dat het een bug is ofzo in die plugin, iemand die die plugin ook gebruikt?
maar belangrijker nog, hoe krijg ik da schermke terug zichtbaar?
"tile windows" in de startbalk aanklikken helpt niet..
alle andere venstertjes komen wel nog tevoorschijn, juist dat niet.
ik denk dat het gekomen is door dat winamp opstond terwijl ik een spel speelde, en dan verandert de resolutie en verdwijnt de helft van de vensters van het scherm, meestal komt dat terug als de resolutie terug verandert naar normaal desktop resolutie. maar soms dan blijven die vensters ook staan, waarbij meestal toch nog een stuk te zien is op het scherm, maar dit vensterke is helemaal verdwenen.
kan ook zijn dat het een bug is ofzo in die plugin, iemand die die plugin ook gebruikt?
maar belangrijker nog, hoe krijg ik da schermke terug zichtbaar?
"tile windows" in de startbalk aanklikken helpt niet..
