CoBalT
Legacy Member
Zoals het onderwerp zegt..
rechtsonderaan op mijn scherm staat er :
Windows 7
Build 7600
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.
Wanneer ik ga naar Windows Activeren komt er op dat er een fout is opgetreden.
Nu ik heb dus wel degelijk een legale versie. Mijn acer laptop aangekocht en dan zo'n gratis upgrade dvd besteld van Acer. Dus ik heb een legale cd key en cd!
Waarom krijg ik dan toch die melding en kan ik niet eens activeren?
rechtsonderaan op mijn scherm staat er :
Windows 7
Build 7600
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.
Wanneer ik ga naar Windows Activeren komt er op dat er een fout is opgetreden.
Code:
Code: 0xC0020012
Beschrijving: de interface is onbekend.
Nu ik heb dus wel degelijk een legale versie. Mijn acer laptop aangekocht en dan zo'n gratis upgrade dvd besteld van Acer. Dus ik heb een legale cd key en cd!
Waarom krijg ik dan toch die melding en kan ik niet eens activeren?

