|XcW|
Legacy Member
Hallo
Ik kom hier namelijk niet echt veel
. Maar ik zie bij sommige dat ze zo een zwarte windows balk hebben , een grote klok op hun achtergrond , ...
Maar nu is mijn vraag hoe? Hoe doen jullie dat? Ik heb al wat rond gezocht maar het enigste dat ik vind is stylexp . Ik weet dus niet wat of hoe gebruiken . Misschien wat hulp van jullie?
Mvg
|XcW|
Ik kom hier namelijk niet echt veel
. Maar ik zie bij sommige dat ze zo een zwarte windows balk hebben , een grote klok op hun achtergrond , ... Maar nu is mijn vraag hoe? Hoe doen jullie dat? Ik heb al wat rond gezocht maar het enigste dat ik vind is stylexp . Ik weet dus niet wat of hoe gebruiken . Misschien wat hulp van jullie?
Mvg
|XcW|