Michel
Legacy Member
Ik zou graag een andere dan de default font gebruiken bij een nieuwe mail. Is daar ergens een instelling voor. Ik heb al eens geprobeerd om persoonlijke mail afsluiting te gebruiken om die font te veranderen. Wanneer je dan een nieuwe mail start zijn er toch nog altijd 2 nieuwe regeltjes met de default font.