[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik heb twee accounts ingesteld bij mijn windows Mail.
De ene is directie en de andere secretariaat. Nu komen de mails van beide accounts in het postvak in toe. Is er een mogelijkheid om bv de mails van de ene account in het mapje secretariaat te laten toekomen en de andere account in het mapje directie?
Bedankt!
Michaël
Ik heb twee accounts ingesteld bij mijn windows Mail.
De ene is directie en de andere secretariaat. Nu komen de mails van beide accounts in het postvak in toe. Is er een mogelijkheid om bv de mails van de ene account in het mapje secretariaat te laten toekomen en de andere account in het mapje directie?
Bedankt!
Michaël