hl2.be
Legacy Member
Als ik de PC boot krijg ik net vóór het windows 98 laadscherm "De computer is momenteel in MS-Dos modus, wilt u overschakelen naar normale modus om windows-toepassingen uit te voeren ?". Als ik dan op een toets druk reboot hij gewoon.
Bij veilige modus doet hij dat niet, dus hieronder staat een copy van mijn autoexec.bat. Zit hier iets tussen dat voor problemen zorgt ?
Bij veilige modus doet hij dat niet, dus hieronder staat een copy van mijn autoexec.bat. Zit hier iets tussen dat voor problemen zorgt ?
@ECHO OFF
SET TMP=C:\WINDOWS\TEMP
SET TEMP=C:\WINDOWS\TEMP
SET PROMPT=$p$g
SET winbootdir=C:\WINDOWS
SET PATH=C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\COMMAND
SET BLASTER=A220 I5 D1 T4 P330
REM
REM De volgende regels zijn gewijzigd door Windows. Wijzig deze niet.
REM