ik heb dus een netopia router me wireless, mor men gebuur heeft dus een draddloos receiverke, en hij zit op men inet

ad: ik heb via de firmware vn menne router een encryptie opgezet, mor die werk nie al te best, is er een of andere manier om da tegen te houden?