ik heb dus usb adaoterke gekocht om wireless ook op me kamer te kunnen hebben , nu hemheeft een signaal van 11 Mbps/ en met de laptop het het zelfde punt werkt alles perfect . alleen op me pc zelf gaat het internet ECHT TRAAG . weet iemand hoe op te lossen