Spector
Legacy Member
Beste,
Op de PC van mijn ouders is sinds kort een virus melding opgekomen met de boodschap:
...wuaualt.exe is infected.
Nu heb ik de oude NOD32 eraf gesmeten (die weigerde blijkbaar om te updaten) en er een nieuwe opgezet maar die weigert nu van te scannen.
Dit bleek niet zo raar te zijn na al vast gesteld te hebben eens het kadertje met de virus melding er op komt kan ik niets meer openen van software, outlook, ...
Als ik de PC gewoon laat op staan komt er na een tijd alle vulgaire sites op de achtergrond te staan.
Ik weet momenteel niet wat ik moet doen zonder die te moeten formateren.
Iemand enig idee?
Bedankt
Spector
Op de PC van mijn ouders is sinds kort een virus melding opgekomen met de boodschap:
...wuaualt.exe is infected.
Nu heb ik de oude NOD32 eraf gesmeten (die weigerde blijkbaar om te updaten) en er een nieuwe opgezet maar die weigert nu van te scannen.
Dit bleek niet zo raar te zijn na al vast gesteld te hebben eens het kadertje met de virus melding er op komt kan ik niets meer openen van software, outlook, ...
Als ik de PC gewoon laat op staan komt er na een tijd alle vulgaire sites op de achtergrond te staan.
Ik weet momenteel niet wat ik moet doen zonder die te moeten formateren.
Iemand enig idee?
Bedankt
Spector