Pretorian
Legacy Member
Hey daar iedereen!
Ben opt moment de computer van mijn zus aan het installeren, een windows xp prof nederlands! Maar nu zit ik met probleem: alles gaat goed, dus voorbereiden op de setup en de format naar ntfs, maar als je dan opnieuw boot en niet via cd boot, begint uwe windows setup te runnen. Dus eerst krijg je laadbalk van xp (met da blauw balkje) Eenmaal die 4 keer is geweest (als de echte setup moet beginnen) krijg ik ene (jawel dankuwel microsoft) blue screen
! En die zeg da er iets mis is met de hardware
Formateren help nie, wete jullie mss wat het probleem kan zijn?
Mvg Pretorian
Ben opt moment de computer van mijn zus aan het installeren, een windows xp prof nederlands! Maar nu zit ik met probleem: alles gaat goed, dus voorbereiden op de setup en de format naar ntfs, maar als je dan opnieuw boot en niet via cd boot, begint uwe windows setup te runnen. Dus eerst krijg je laadbalk van xp (met da blauw balkje) Eenmaal die 4 keer is geweest (als de echte setup moet beginnen) krijg ik ene (jawel dankuwel microsoft) blue screen
! En die zeg da er iets mis is met de hardware
Formateren help nie, wete jullie mss wat het probleem kan zijn?Mvg Pretorian

Had ze in mijne pc gestoken als slave, en die geraakte al nie door de boot agent! Disk Failure 