Archief - Zijn hier mensen die goed zijn in Visual Basic 6.0?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davyke

Legacy Member
Hey hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar mensen die goed zijn in Visual Basic 6.0. Wij hebben dit software programma gezien dit jaar, maar ik mag eelrijk zeggen dat ik er niks van kan. Net zoals 4/5 van onze klas trouwens. Wij hebben de boek van Roger Fransen vrij snel doorbladert maar ik mag eerlijk zeggen dat ik zelfs na een aantal lessen hierover nog steeds geen sikkepit ervan begrijp. Ik volg dan ook niet echt een informatica richting, maar we moeten het wel eens gezien hebben volgens het leerplan.

Daarom ook wel dat onze docent het examen dit jaar op een speciale manier doet. We hebben het examen vandaag (vrijdag) gekregen en mogen er heel het weekend aan werken (samen, heel de klas) en mogen zoveel bronnen raadplegen zoals we willen (internet, derden, forums, ...). We moeten enkel maandag komen vertellen hoe we te werk gegaan zijn.

Daarom zoek ik eigenlijk dit weekend iemand die mij hiermee kan helpen. Ik heb de opdracht in pdf op men pc staan en iedereen die het eens wil bekijken mag mij mailen op [email protected]. Dan stuur ik het wel door. Ik vraag niet dat iemand die opdracht wil maken of zo hoor (wat wel handig zou zijn :p ) want we moeten er maandag wel iets van begrijpen. Maar aangezien ik er zelf bijna geen snars van snap... :help:

Alvast bedankt moest er iemand een beetje tijd hebben dit weekend...

Davy

menlor

Legacy Member
mail me via dees forum ik reply wel met men email :)

kwas den beste in vb.net
vb zal er wel goe op trekken dus ge moogt het nekeer zende, mss kank u op weg helpe :)

.:KrusT:.

Legacy Member
Kunt ge diene pdf niet ergens op ne webspace zwieren en hier de link geven?

Davyke

Legacy Member
Bedankt voor diegene die al wat tips gestuurd heeft. We zijn nu juist begonnen se... ik ben eens benieuwd

Davyke

Legacy Member
Hehe vandaag het examen voorgesteld en het is momenteel een 16/20 :niceone:

Het kan nog een 14/20 misschien als de docent het helemaal heeft nagekeken, maar zeker niet minder...

Nou zeker genoeg niet? :applause:

Bedankt voor diegene die geholpen hebben :niceone: :crazy:

Greetz

Davy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan