e.House
Legacy Member
Hey
Ik zit sinds vandaag met een irritant probleem. Ik kreeg daarstraks een melding van de virusscanner dat er trojan was en dat ik mijn pc terug op moest starten.
Dat deed ik dus maar ik kreeg een zwart scherm, met de map documenten waar ik niks op kan aanklikken.
Dus via taakbeheer, voer ik "explorer.exe" waarna alles terug werkt.
Maar nu blijft mijn laptop telkens opstarten met het zwart scherm en moet ik mijn bureablad dus telkens opstarten via explorer.exe opzetten.
alvast bedankt
Ik zit sinds vandaag met een irritant probleem. Ik kreeg daarstraks een melding van de virusscanner dat er trojan was en dat ik mijn pc terug op moest starten.
Dat deed ik dus maar ik kreeg een zwart scherm, met de map documenten waar ik niks op kan aanklikken.
Dus via taakbeheer, voer ik "explorer.exe" waarna alles terug werkt.
Maar nu blijft mijn laptop telkens opstarten met het zwart scherm en moet ik mijn bureablad dus telkens opstarten via explorer.exe opzetten.
alvast bedankt