Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Oa? Dat zijn ze allemaal hoor :)

ja kweetet, niet duidelijk die zinsconstructie. Die oa slaagt bvb nog op cannavaro die het is afgetrapt naar real...

Kvinnet gewoon jammer, en enorm lomp, van juve, kzag ze toch het liefste spelen van alle ploegen in italie...
Nu ja, volgend jaar zijn ze er terug, nog paar maandjes w88 :woohoo:

Lege Doos

Legacy Member
Milan had -8 dacht ik ipv -6, nuja maakt gezien de omstandigheden niet echt veel uit ^^
Verder is Inter dit jaar uiteraard verdiend kampioen, maar ze hebben ook wel met voorsprong de beste kern van de serie A, en bij top3 van Europa. En met de aankoop van Ibrahimovic en Vieira hebben ze ook wel vree goeie zaken gedaan gezien de relatief lage prijs dat ze voor hen hebben moeten betalen, waardoor ze ook nog andere transfers hebben kunnen verwezenlijken.


Verder nog wat excuses voor Milan waarom ze zo zwak zijn dit jaar :p :
- veel blessures
- spitsen niet in vorm
- slecht transferbeleid, hiermee bedoel ik dan ook, niks van geld willen uitgeven(had toch 1 extra topspeler verwacht) dit jaar terwijl ze zo rijk zijn
- vorig seizoen te zwaar?, met oa. het WK, waardoor Pirlo en Gattuso vermoeid in de beginne
- te veel te oude spelers, alhoewel ik het wel allemaal coole peten vind
- blabla

maja, chapeau voor Inter, nu kijken of ze het van de jaar ook in Europa kunnen

ThrusT!

Legacy Member
Enricos zei:
Knoeien met bewijsmateriaal :D. Het enige dat ik OK vind is da Moratti die refs heeft laten volgen door detectives, der is nooit geknoeid geweest me bewijsmateriaal.

Wa gade nu bewere, da Moratti iemand heeft ingehuurd me de stem van Moggi om dan die telefoons te doen?

Oh man toch, om uw reactie alleen al hopek da Juve krijgt wa ze verdiene: nog wa jaartjes in de tweede klasse, vuile trishers
Zeg kerel lees DM zijn posts eens deftig , alles wat er in staat is waar of je het nu wilt onder ogen zien of niet , ooit zal de waarheid wel aan het licht komen en zullen wij eens lachen met die ******** van Inter.
Dat Juve omkocht dat kon iedereen zien.
Maar Milan , Lazio en Viola? hah .. Nee hoor.
Er is wel degelijk met bewijs geknoeid.
Het bedrijf dat de telefoongesprekken afleverde is Telecom Italia.
TOEVALLIG heeft Moratti daar nogal wat te zeggen en natuurlijk kreeg Guido Rossi daar een mooie baan als directeur na het proces , ook toevallig he?
En nu met dat nieuw fraudeschandaal , lol , dat wordt in de doofpot gestoken terwijl het al even erg is als het omkoopschandaal.
Natuurlijk is Inter hierin wel de hoofdrolspeler...
De enige krant die wat durft te zeggen is Tuttosport uit Turijn.
Het was ook Tutto die de telefoongesprekken van Inter durfde publiceren , waarin zij ook duidelijk naar enkele refs in de CL vragen, dit wordt natuurljik genegeerd.
Ik heb het hier ooit eens gepost denkik.

Als je zegt dat Inter onschuldig is in heel deze zaak ben je een lichte hypocriet.

Achja , ooit zal het allemaal wel eens uitkomen.

Enricos

Legacy Member
ThrusT! zei:
Zeg kerel lees DM zijn posts eens deftig , alles wat er in staat is waar of je het nu wilt onder ogen zien of niet , ooit zal de waarheid wel aan het licht komen en zullen wij eens lachen met die ******** van Inter.
Dat Juve omkocht dat kon iedereen zien.
Maar Milan , Lazio en Viola? hah .. Nee hoor.
Er is wel degelijk met bewijs geknoeid.
Het bedrijf dat de telefoongesprekken afleverde is Telecom Italia.
TOEVALLIG heeft Moratti daar nogal wat te zeggen en natuurlijk kreeg Guido Rossi daar een mooie baan als directeur na het proces , ook toevallig he?
En nu met dat nieuw fraudeschandaal , lol , dat wordt in de doofpot gestoken terwijl het al even erg is als het omkoopschandaal.
Natuurlijk is Inter hierin wel de hoofdrolspeler...
De enige krant die wat durft te zeggen is Tuttosport uit Turijn.
Het was ook Tutto die de telefoongesprekken van Inter durfde publiceren , waarin zij ook duidelijk naar enkele refs in de CL vragen, dit wordt natuurljik genegeerd.
Ik heb het hier ooit eens gepost denkik.

Als je zegt dat Inter onschuldig is in heel deze zaak ben je een lichte hypocriet.

Achja , ooit zal het allemaal wel eens uitkomen.

Ma jonge toch ongelooflijk :D

Inter de hoofdrolspeler?

Weet ge wa ze nu aant onderzoeke zijn: da clubs hun spelers hyperwaardeerden, om daar zo fiscale / financiële voordelen uit te halen.

Dit onderzoek gaat dus over zowel Inter, Milan, Juve en Roma, dus om op basis daarvan Inter af te schilderen als boosdoeners??

En ok, zoals ik ze zei: ze zijn niet heilig, mr wa foefele in uw boekhouding is wel iet gans anders al refs omkope he...

En nog zoiets: als Inter Fiorentina enzo int zak heeft gezet, waarom spreke al die voorzitters dan nu nog goed over Inter???

EDIT: en leest dit hier is, dan weet ge wa dak bedoel:

Inter, Telecom, Scandals-what’s all the fuss about?

…No, it’s not a Calciopoli-like scandal

The latest discovery in Italian football regarding Inter has brought about numerous of senseless conclusions. Apart from the case not being over, people are already linking the situation which Milan and Juve were a couple of months ago, to that of the Nerazzurri right now. Upon hearing the word “interceptions”, brainwashed rivals are trying to involve Inter in probably, the biggest scandal of Italian football.
Many are failing to understand what looks to be, the actual scenario; back in 2002 Danilo Nucini (referee) informed Moratti that Massimo De Santis was involved in match fixing. Nucini refused to act as a witness at court and so Dr Moratti opted to use a private investigator to find evidence of the corruption, which was going on.

A few months since the Calciopoli verdicts were given out, penalised De Santis lashed out at Moratti stating that he was “spied upon”. De Santis accused that Telecom Italia, which was owned by Inter shareholder Tronchetti Provera, intercepted his phone calls. Moratti denied these claims stating that if this actually had happened, the scandal would have been uncovered four years ago.

As usual, the Italian media is making this suing case look like another Calciopoli saga, speculating that the Scudetto that has just been awarded to Inter could be taken away or deduct points from the current league which has just kicked-off. Newspapers like Tuttosport and Corriere Dello Sport have created an anti-Inter campaign with front-page titles such as ‘Inter, say sorry’, ‘Inter embarrass us’ and ‘Attack on Inter’.
Many journalists, seeing that Tronchetti Provera was Telecom Italia president, brought up the conflict of interest aspect. They seem to have forgot that the Calciopoli scandal erupted just after Milan’s Silvio Berlusconi lost the election just as Galliani resigned from “Lega Calcio” President this summer.

Dr Moratti calmly accepted to be investigated by re-appointed Borelli who was back at the FIGC. The reason on which Moratti is being investigated is privacy violation. The most logic disciplinary action to be taken is a fine for the club and Moratti, as there is no sport fraud whatsoever in this cause. Points or honours are not to be deducted or taken away respectively since it is individuals who are involved in this case and not football clubs or specific football matches. Moratti is being investigated and sued for trying to monitor corruption, which was affecting Inter, and not for being involved in corruption, like some are saying.

The same thing is going on with the Vieri case. Lately, the former Inter striker was informed that he was also being intercepted by Inter for disciplinary reasons. Known for his late night parties in the city of Milan, Moratti decided to keep track of Bobo. These allegations still are to be confirmed, but if it is to be true expect Vieri to sue Moratti for privacy violation reasons. On hearing the news, the Atalanta striker stated that it seemed that his goals and years he spent at Inter were not enough to gain Moratti’s faith, but no number of goals and presences justify the late night partying.

With the Inter-Interceptions case still going on we all have to wait and see but it is important not to make any prejudices and fully understand what is going on, for as Inter has and will never be involved in such scandals.

ThrusT!

Legacy Member
Enricos zei:
Ma jonge toch ongelooflijk :D

Inter de hoofdrolspeler?

Weet ge wa ze nu aant onderzoeke zijn: da clubs hun spelers hyperwaardeerden, om daar zo fiscale / financiële voordelen uit te halen.

Dit onderzoek gaat dus over zowel Inter, Milan, Juve en Roma, dus om op basis daarvan Inter af te schilderen als boosdoeners??

En ok, zoals ik ze zei: ze zijn niet heilig, mr wa foefele in uw boekhouding is wel iet gans anders al refs omkope he...

En nog zoiets: als Inter Fiorentina enzo int zak heeft gezet, waarom spreke al die voorzitters dan nu nog goed over Inter???

EDIT: en leest dit hier is, dan weet ge wa dak bedoel:
Ma lees toch eens , ik zeg duidelijk dat er ook over Inter bewijzen zijn da ze refs hebben omgekocht , nie zomaar wa zitten foefelen in hun boekhouding.
Daar wordt natuurlijk niks aan gedaan zelfs amper iets over gezegd.

Inter is de enige naar wie ze nu nog onderzoek doen.
Omdat ze verschillende spelers voor +5miljoen verkocht hebben aan clubs die nie eens 3 miljoen waard zijn.

En dat artikel wat moet ik daarmee aanvangen ? :lol:

SIO

Legacy Member
Enricos zei:
Knoeien met bewijsmateriaal :D. Het enige dat ik OK vind is da Moratti die refs heeft laten volgen door detectives, der is nooit geknoeid geweest me bewijsmateriaal.

Wa gade nu bewere, da Moratti iemand heeft ingehuurd me de stem van Moggi om dan die telefoons te doen?

Oh man toch, om uw reactie alleen al hopek da Juve krijgt wa ze verdiene: nog wa jaartjes in de tweede klasse, vuile trishers

waarom, wilde da inter nog es kampioen kan worden :lol:?

Enricos

Legacy Member
Inter-bril, Inter-bril...

Awel ja ik heb nen Inter-bril, mr wa dan nog...

Als er bewijzen zijn da Inter refs omkocht he, waar zijn ze dan? Psies ofda ze die ni hadde gevonde :D

_DM_

Legacy Member
Enricos zei:
Inter-bril, Inter-bril...

Awel ja ik heb nen Inter-bril, mr wa dan nog...

Als er bewijzen zijn da Inter refs omkocht he, waar zijn ze dan? Psies ofda ze die ni hadde gevonde :D

Dat is de vraag natuurlijk he, de persoon die de scheidsrechters moest aanwijzen
(en dus op vraag van Juventus bepaalde scheidsrechters Juventus-matchen gaf) zei dat hij met alle grote clubs afspraken maakte, telefoongesprekken voerde,... maar dat die gesprekken 'opeens' verdwenen zijn.

Enricos

Legacy Member
_DM_ zei:
Dat is de vraag natuurlijk he, de persoon die de scheidsrechters moest aanwijzen
(en dus op vraag van Juventus bepaalde scheidsrechters Juventus-matchen gaf) zei dat hij met alle grote clubs afspraken maakte, telefoongesprekken voerde,... maar dat die gesprekken 'opeens' verdwenen zijn.

Da heeft hij inderdaad gezegd ja, maar stel uzelf eens in uw plaats:

Inter komt me materiaal af en beschuldigt ne gansen hoop refs en teams. Als gij dan as ref een kans ziet, zoude dan ook ni probere om Inter derbij te trekke?

Thales

Legacy Member
benieuwd wat dat nu gaat teweegbrengen met de CL als ze daar elk maar 3 ploegen meer gaan mogen doen.
dan 2 Belgische clubs ofzo?

Time

Legacy Member
Christian Wilhelmsson (ex-Anderlecht) werd na 89 minuten naar de kant gehaald. Over de Zweed zei Roma-coach Spalletti: "Een fantastische speler, die ons met zijn snelheid en klasseflitsen erg veel zal bijbrengen."

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:
Waarom precies?

waarom ik blij ben, of waarom hij verkozen is?

is onder andere voorstander van een herleiding van de CL naar de C1 zoals vroeger, met minder grote clubs uit de grote landen, zodat meer clubs uit kleinere landen ook meer kans maken op deelname. die zweedse blaas hing ook gewoon mijn kloten uit feitelijk.



PLATINI: "GEEMOTIONEERD EN GELUKKIG"

"Ik ben uitermate geëmotioneerd", zei
Platini. "En heel gelukkig. Voor mij is
dit het begin van een nieuw avontuur."

Platini goochelde bij zijn toespraak al
met woorden. "Voetbal is een spel, en
dan pas een product. Een sport, en dan
pas een markt. En een show, en dan pas
business."
De Fransman wil zijn woorden
kracht bijzetten door een programma uit
te tekenen dat onder meer de Ch.League
op een nieuwe leest wil schoeien.

Zo wil Platini dat Engeland, Duitsland,
Italië en Spanje maar 3 in plaats van 4
ploegen meer afvaardigen in de CL. Zo
komt er meer ruimte voor andere landen.


:niceone:

Piejie

Legacy Member
Time^- zei:
Christian Wilhelmsson (ex-Anderlecht) werd na 89 minuten naar de kant gehaald. Over de Zweed zei Roma-coach Spalletti: "Een fantastische speler, die ons met zijn snelheid en klasseflitsen erg veel zal bijbrengen."
Nee, hij zal een beetje zeggen "een irritante blaaskaak die op elke mogelijk moment tegen de vlakte gaat". Grapje dus hé :p

Om maar te zeggen dat een coach in de pers altijd uitsluitend positief zal zijn op een nieuwe aanwinst kort na zijn aankomst.

Mja, des te beter dat hij speelt, makkelijker om tegen te verdedigen dan voor Inter volgende week tegenover Mancini die rapper is of Taddei die technischer is :)

Piejie

Legacy Member
LessThanJake zei:
ohja, ook dingen à la "hij kan geen grotere competitie aan" komen mij zo te binnen...
Zelf al zou je zoiets terugvinden, de persoon die dat gezegd heeft, heeft toch op het moment nu nog altijd gelijk hé...

Dik geflopt in Nantes en nu een goeie match in Roma is geen bewijs van het tegendeel tegenover de stelling van de persoon in kwestie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan