Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fabby

Legacy Member
Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

Aenigma

Legacy Member
Fabby zei:
Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

Blijft toch nog altijd een mooie overwinning :)

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

Ne trainer hebben dieje het wilt uitgeven kan al helpen.

Deze middag de clash vant jaar. :$

boozeke

Legacy Member
Fabby zei:
Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.
blijkbaar nog al zwaar gefrustreerd eh :wtf:

souleH

Legacy Member
ik snap zijn frustratie wel
arsenal heeft volgens mij een gigantisch kapitaal, maar daar wat van uitgeven ? ho maar...

Nattefrost

Legacy Member
Das wel een mooie koop van Tottenham. Het lijkt misschien veel geld voor een speler die zich nog niet bewezen heeft in een grote competitie, maar ik verwacht er toch veel van. Juande Ramos gaat nog iets moois maken van Tottenham. Mss dat ze volgend seizoen hun ambitie iets meer kracht kunnen bijzetten dan in deze mislukte campagne.

souleH

Legacy Member
het kan dan zijn dat ze op het einde van't seizoen nen 10DVD-BOX uitbrengen...

boozeke

Legacy Member
Nattefrost zei:
Das wel een mooie koop van Tottenham. Het lijkt misschien veel geld voor een speler die zich nog niet bewezen heeft in een grote competitie, maar ik verwacht er toch veel van. Juande Ramos gaat nog iets moois maken van Tottenham. Mss dat ze volgend seizoen hun ambitie iets meer kracht kunnen bijzetten dan in deze mislukte campagne.
mss,maar em moe oppassen, als em King,Jenas,... allemaal wil wegdoen en spelers uit de spaanse comp halen, ga em toch op verzet van de supps stuiten.

Fabby

Legacy Member
[TFL]Boozy;10001858 zei:
blijkbaar nog al zwaar gefrustreerd eh :wtf:

Gefrustreerd ben ik wel ja. In plaats van onze kern te versterken gaat hij misschien verzwakken door Italiaanse ploegen terwijl ons toch wel klein broertje qua kapitaalkracht zomaar zit uit te geven alsof zij de grote ploeg zijn :sad:
Kheb mij hier al een paar keer de vraag gesteld waarom wij zo arm lijken terwijl dat niet zo is :s

(En modric zag ik ook wel zitten :p)

Nattefrost

Legacy Member
Man United wordt weggeveegd. Wat is dat met die taktieken Ferguson? Tijd voor een 180° bocht, want met deze mentaliteit gaan we met lege handen staan op het einde van het seizoen.

marre_man

Legacy Member
Nattefrost zei:
Man United wordt weggeveegd. Wat is dat met die taktieken Ferguson? Tijd voor een 180° bocht, want met deze mentaliteit gaan we met lege handen staan op het einde van het seizoen.

hij wou de gehele -17 ploeg selecteren maar die hadden vandaag al match..

marlboroken

Legacy Member
Wat een match;das voetbal se.
Chelsea verdiend wel voor te staan maarja,zo'n blunder die ze maken.

Piejie

Legacy Member
Tja, verdiende zege voor Chelsea. Ik ging toch een wrang gevoel hebben moest het 1-1 gebleven zijn. Nochtans kan ik zowel Chelsea als United wel smaken. Maar vandaag was Chelsea gewoon een niveautje hoger.

NightFlyer

Legacy Member
Piejie zei:
Tja, verdiende zege voor Chelsea. Ik ging toch een wrang gevoel hebben moest het 1-1 gebleven zijn. Nochtans kan ik zowel Chelsea als United wel smaken. Maar vandaag was Chelsea gewoon een niveautje hoger.

Was het trouwens penalty Piejie? heb nog geen beelden gezien ergens..

marre_man

Legacy Member
Wat dacht ferguson toch weer?

Even met O shea, carrick en Fletcher het middenveld van chelsea te veroveren?

Rooney liep al 20 min te manken voor de wissel..

zucht ferguson. En we kunnen aanvallen; in 5 min dat we het doen 2 keer bal van de lijn...

vorig jaar werd het al 100 keer gezegd; van de browns, fletchers, osheas en silvestres moet het niet komen. Met wie spelen ze tegen chelsea? Juist ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan