Tsommy
Legacy Member
Piejie zei:Nog altijd gefrustreerd omtrent Suazo?![]()
??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Nog altijd gefrustreerd omtrent Suazo?![]()
Fabby zei:Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

Fabby zei:Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

blijkbaar nog al zwaar gefrustreerd ehFabby zei:Hopla, Tottenham heeft Modric in de zak voor 20 miljoen euro. Hoe kan een ploeg dat haar inkomsten moet halen uit zeldzame DVD's van hun overwinningen nu kapitaalkrachtiger zijn dan Arsenal? Mijn frustratie blijft maar groeien met elke transfer.

souleH zei:het kan dan zijn dat ze op het einde van't seizoen nen 10DVD-BOX uitbrengen...
mss,maar em moe oppassen, als em King,Jenas,... allemaal wil wegdoen en spelers uit de spaanse comp halen, ga em toch op verzet van de supps stuiten.Nattefrost zei:Das wel een mooie koop van Tottenham. Het lijkt misschien veel geld voor een speler die zich nog niet bewezen heeft in een grote competitie, maar ik verwacht er toch veel van. Juande Ramos gaat nog iets moois maken van Tottenham. Mss dat ze volgend seizoen hun ambitie iets meer kracht kunnen bijzetten dan in deze mislukte campagne.
[TFL]Boozy;10001858 zei:blijkbaar nog al zwaar gefrustreerd eh![]()
ad:
)Nattefrost zei:Man United wordt weggeveegd. Wat is dat met die taktieken Ferguson? Tijd voor een 180° bocht, want met deze mentaliteit gaan we met lege handen staan op het einde van het seizoen.
Piejie zei:Tja, verdiende zege voor Chelsea. Ik ging toch een wrang gevoel hebben moest het 1-1 gebleven zijn. Nochtans kan ik zowel Chelsea als United wel smaken. Maar vandaag was Chelsea gewoon een niveautje hoger.