Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafiki

Legacy Member
Exclusief: Live-beelden van Rode Duivels vanavond vanaf 18u00

De live-beelden van de WK-voorrondematch Armenië-België zijn vanavond vanaf 18.00u exclusief te volgen op SportWereld in samenwerking met VT4. Nergens anders kan u dat doen. De inzet is groot na de 5-0-pandoering in Spanje. Het bezoedelde blazoen van het Belgisch voetbal moet worden opgepoetst.

Het commentaar van het rechtstreekse verslag op SportWereld is van Luc Van Doorslaer.

Unrealiac

Legacy Member
Bookmarked :p

Kga toch kijken vanavond hoor. Ik verwacht een spektakel!

BleKKie

Legacy Member
Cazzz zei:
SportWereld - De eenzaamste fan ter wereld

nutcase, bitter naar andere fans maar een tripje naar Armenië voor 1070 euro voor een match dat er niet meer toe doet.. Jooooooeeeeee :p

Hij heeft wel een punt:

'Ik spiegel mij aan de Ieren, de Welshmen en de Schotten', zegt Ludo Rollenberg, terwijl hij het aftandse Republican Stadion in Jerevan aan een strenge blik onderwerpt. 'Ook zij zijn zelden op een WK of EK aanwezig. Toch zitten de stadions er bij wedstrijden van de nationale ploeg altijd vol en heerst er een geweldige sfeer. Zij staan onvoorwaardelijk achter hun nationale ploeg, in goede en in kwade dagen.

Cazzz

Legacy Member
ja voor thuismatchen. Die probeer ik soms ook nog mee te pikken, alleen maar om dembele te zien spelen ofzo. En dan sta ik ook altijd tussen de red devils kop. Maar om nu zo'n verplaatsingen te maken..

Maar ja, in landen als Armenië en Azerbeidzjan wordt het je er in gepropt van jongs af aan om van je land te houden. Dan kan je stadion idd wel eens vollopen. Mij hebben ze nooit de Brabançonne aangeleerd.

Wesdude

Legacy Member
Unrealiac zei:
Bookmarked :p

Kga toch kijken vanavond hoor. Ik verwacht een spektakel!

Ook maar kijken. Hopelijk wordt die site niet overbelast zodat de beelden goed blijven.

Ph Sp

Legacy Member
Zenden ze het op RTL of RTBF uit? Ik kijk liever ook een fatsoenlijk scherm op een 16" laptopschermke

Prastepius

Legacy Member
toch verbazend hoeveel landen zich kunnen en wss zullen kwalificeren voor het wk, die er anders bijna nooit bij zijn.

oa ierland, noord-ierland, slowakije, hongarije, honduras..

N-korea etc

en dan ploegen als tjechie en portugal die het al bijna mogen vergeten.

Gavin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Gij toch met uw Stijnen fixatie... :lol:
Het is toch waar? Als er nu één iemand heeft liggen zagen in de pers over ingesteldheid etc., dan is het Stijnen toch wel.

Nu komt Van Buyten bijvoorbeeld naar buiten dat het gesprek nodig was en er vanalles is uitgepraat. Droog.

Cerv.Be

Legacy Member
Voor wie die prutsers toch nog wil bezien:
SportWereld - Exclusief: Live-beelden van Rode Duivels vanavond vanaf 18 uur

De live-beelden van de WK-voorrondematch Armenië-België zijn vanavond vanaf 18.00 uur exclusief te volgen op www.nieuwsblad.be/sportwereld in samenwerking met VT4. Nergens anders kan u dat doen. De inzet is groot na de 5-0-pandoering in Spanje. Het bezoedelde blazoen van het Belgisch voetbal moet worden opgepoetst.

Het commentaar van het rechtstreekse verslag op www.nieuwsblad.be/sportwereld is van Luc Van Doorslaer.

noorderzon

Legacy Member
Noord-Korea is al zeker van een ticketje :) En ook Bahrein heeft nog veel kans, moet vanavond wel winnen tegen de Saudis en dan nog een play-off overleven tegen Nieuw-Zeeland maar dat laatste zou geen probleem mogen opleveren voor Saudi Arabie/Bahrein

Denemarken,Zwitserland,Slovakije(voor de allereerste keer),Spanje,Engeland en Servie kunnen zich vanavond kwalificeren, net als Chili en Paraguay in Zuid-Amerika. Dus heel misschien zijn ze vanavond al met 16

PME_Legend

Legacy Member
Ik vind in een land als de deze moeten clubs en bond een onderling akkoord hebben waarin de nationale ploeg gemiddeld 12X/jaar tegen een club speelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan