Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marre_man zei:ik denk da ge hier heel wat moogt uitleggen nu blackend
en Ballack speelt een ongelooflijke kutmatch

Hannibal zei:Allez jongen. Op het moment dat Lahm wordt neergehaald is hij voor meer dan de helft in het strafschop gebied ...
Hannibal zei:Allez jongen. Op het moment dat Lahm wordt neergehaald is hij voor meer dan de helft in het strafschop gebied ...

lobotomix zei:als fout buiten de lijn is en em valt in strafschop gebied ist strafschop dus wast wel ene ! gvd wa ne scheids altijd etzelfde![]()
Blackend zei:Hij hangt erboven, maar hij tikt de voet/scheen erbuiten hoor. En tis dus daar waar de fout plaatsvindt... maar tis zéker fout natuurlijk.
Ja, wij kennen hier geen enkele andere arbiter.Blackend zei:Zijn al die aanvallen op mij nodig? De eerst helft was zéker rustig.
Nu de tweede helft had hij al 2-3 kaarten mogen trekken. Maar moet IK mij daarvoor überhaupt verantwoorden?

lobotomix zei:als fout buiten de lijn is en em valt in strafschop gebied ist strafschop dus wast wel ene ! gvd wa ne scheids altijd etzelfde![]()
