Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rare wissel_DM_ zei:Teh fuck, voor Di Natale ?

Fireflame zei:die Nederlandse verdediging vind ik toch niet zo "zwak". Tenminste in vergelijking met die van de Rode "blunder iedere match" duivels.
Razzia` zei:Nederland heeft het moeilijk, tga nog interessant worden...
Fireflame zei:waarom laten ze Del Piero geen volledige match meer spelen, maar wordt hij als super sub ingezet ? kan hij het fysiek niet meer aan?