Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nattefrost zei:Maar allé, ik lig altijd in een deuk van die show op vt4.
Aad de Mos die met zijn zuur bakkes een goal looft alsof hij de doodsberichten in de krant leest, Carl die de meest geforceerde zinnetjes hakkelend uitspuwt, de regie die nooit volgt waardoor Carl met een fars bakkes weer eens kan zeggen "Ja jongens, de beelden, nu aub". Volgens mij doen die van de regie dat express, en zitten die gewoon met Carl zijn bakkes te lachen.En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.
volderke89 zei:Carl vertelt dus nu al voor de 2e KEER die belachelijke grap. How low can you go.
Mako zei:welke "grap" ?

volderke89 zei:Dakanicoke..

Mako zei:oei, dan ben ik iets hoogstaand aant missen!
Btw, volgens een poll van gva.be (hier) is er bijna niemand content van vt4, en kijkt de helft van de mensen naar NOS![]()

Nattefrost zei:Maar allé, ik lig altijd in een deuk van die show op vt4.
Aad de Mos die met zijn zuur bakkes een goal looft alsof hij de doodsberichten in de krant leest, Carl die de meest geforceerde zinnetjes hakkelend uitspuwt, de regie die nooit volgt waardoor Carl met een fars bakkes weer eens kan zeggen "Ja jongens, de beelden, nu aub". Volgens mij doen die van de regie dat express, en zitten die gewoon met Carl zijn bakkes te lachen.En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.
ad: Denk wel dat die mannen zoiets bewust doen om die arrogante windbuil een goeie loer te draaien, I know I would.