Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Romelus

Legacy Member
Carl vertelt dus nu al voor de 2e KEER die belachelijke grap. How low can you go.
En wat zitten die mannen in een VOETBALtalkshow nu een kwartier te praten over Boonen. Alsof ze ons iets kunnen bijbrengen.:ironic:

Mako

Legacy Member
Nattefrost zei:
Maar allé, ik lig altijd in een deuk van die show op vt4. :lol:
Aad de Mos die met zijn zuur bakkes een goal looft alsof hij de doodsberichten in de krant leest, Carl die de meest geforceerde zinnetjes hakkelend uitspuwt, de regie die nooit volgt waardoor Carl met een fars bakkes weer eens kan zeggen "Ja jongens, de beelden, nu aub". Volgens mij doen die van de regie dat express, en zitten die gewoon met Carl zijn bakkes te lachen. :D En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.

nee echt, ik overdrijf ni als ik zeg da ik ZOT word van de Carl zijne lastige kop. Ik krijg er echt bijna moordneigingen van, hoe LASTIG kunt ge zijn als host van een tv-programma tegenover uw eigen gasten. Man echt, wat nen triestige plant, ik begin die mens ongelooflijk diep te haten.

volderke89 zei:
Carl vertelt dus nu al voor de 2e KEER die belachelijke grap. How low can you go.

welke "grap" ?

Mako

Legacy Member
volderke89 zei:

oei, dan ben ik iets hoogstaand aant missen!

Btw, volgens een poll van gva.be (hier) is er bijna niemand content van vt4, en kijkt de helft van de mensen naar NOS :lol:

Bart Religion

Legacy Member
Typisch Rusland. Als het er op aan komt teveel "whatever" gehalte. Alsof het ze niet kan schelen. Servië heeft dat ook

MMantle

Legacy Member
zou die jong dyslexie hebben? kan nog geen 2 zinnen van zijn autocue aflezen, tussendoor verwart hij dan nog is constant ploegen en spelers.

Tesla

Legacy Member
Nattefrost zei:
Maar allé, ik lig altijd in een deuk van die show op vt4. :lol:
Aad de Mos die met zijn zuur bakkes een goal looft alsof hij de doodsberichten in de krant leest, Carl die de meest geforceerde zinnetjes hakkelend uitspuwt, de regie die nooit volgt waardoor Carl met een fars bakkes weer eens kan zeggen "Ja jongens, de beelden, nu aub". Volgens mij doen die van de regie dat express, en zitten die gewoon met Carl zijn bakkes te lachen. :D En continu dat begrafenissfeertje. Ronduit absurd hoe slecht die show is, maar het blijft pure comedy.

Dat zou ik wel grappig vinden in een compilatie op youtube (hint!) maar nu kan ik het écht niet opbrengen om langer dan 10 seconden naar die miskleun van een omkadering op vt4 te kijken...
wel spijtig da'k het stukje heb gemist waar de regie blijkbaar in het honderd liep :sad: Denk wel dat die mannen zoiets bewust doen om die arrogante windbuil een goeie loer te draaien, I know I would.

De manier waarop griekenland weer speelt is echt te zielig voor woorden. Hopelijk krijgen ze nog twee pandoeringen maar ik vrees ervoor. Chapeau voor de zweden dat ze hun voldoende kunnen beheersen om niemand het ziekenhuis in te slaan of trappen

Romelus

Legacy Member
Bob Peeters : "Ma Carl , ik ben mijn tekst nog aan het afmaken!"
Nog ene die hem nie kan verdragen:p

kristofgregoor

Legacy Member
Ja; ik was net even op vt4 aan het kijken. Eerder om te lachen... (en omdat NOS de doelpunten van Nederland toch iets teveel aan het herhalen is :p)
Hoor ik Peeters tot 2x toe zeggen dat Carl "ff" moet zwijgen! :D

Wazzie

Legacy Member
Schepens is lachen: je ziet die echt denken: "fuck dit, ik drink me hier lazarus op kosten van VT4"

Desperatozz

Legacy Member
ma dien guy is toch ook nen zagevent ze
en ann gaat ns bewijze da ze der iet v kent :p

_DM_

Legacy Member
Ik kan al niet wachten tot hij nog eens een gevecht van Sugar Jackson presenteert in 't Sportpaleis :D
In de Lotto-Arena was het al een gefluit tot en met, wa moet da ni geven als er 16.000 man zit.

Bart Religion

Legacy Member
jeej. 3e na de eerste speeldag in de McDonalds dinges. Niet verwacht eigenlijk. Had Podolski beter laten staan :(
Maarja, Had al 2 Duitsers

Desperatozz

Legacy Member
ann: "kheb mij nie verveeld eh carl"
"ma nu wil'k naar huis met't treintje'

...

"straffe wijn hier"

jawadde wa een program :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan