Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FlatSix zei:Op Vettel na dan.
Maar ik geef je gelijk, die jongen moet daarin geholpen worden. Beetje nadeel van die tieners zo snel in de F1 te duwen eh, soms zijn ze snel genoeg maar mentaal lang niet klaar. Max is en blijft de uitzondering, want ook bij Norris en Russel zie je bijvoorbeeld frustratie waar Max veel verder staat.
marcel zei:Met mijn commentaar op Ricciardo heb ik het vooral over uw plaats afdwingen binnen het team.
Puur op statistieken was hij idd beter, maar ik leen mijn te herinneren dat Verstappen in zijn 2de jaar serieus wat technische problemen had ook.
). eniac zei:Die twijfelachtige eer geef ik aan Stroll, Monaco '17:
vloet zei:Waarom idd eens geen veteraan ipv een rookie? Er zijn er nu al 2 gepasseerd die (begrijpelijk) bezwijken onder de druk omdat Verstappen een geval apart is. Jonge gasten die zich nog moeten bewijzen om een toekomst te hebben in de F1. Iemand als Hulkenberg zit toch niet meer met diezelfde druk? RBR heeft terug een Webber nodig.

vishnusixclix zei:Ik moet eerlijk zijn, in het gezicht was wishful thinking van mijn kant...![]()
https://www.formula1.com/en/latest/...eveals-tattoo-bet.1XiqmTbs2WoB4Xbb8jeCNC.html
FlatSix zei:Vond het wel beetje grappig dat het één van z'n Mercedes helmen is, en geen Ferrari helm.![]()

sink zei:Had idd een van zijn Ferrari helmen moeten zijn. Bij Mercedes heeft ie weinig potten gebroken, al heeft ie daar wel een groot aandeel gehad in het huidige succes van Mercedes
FlatSix zei:Vond het ook wel grappig dat Prost en Vettel gelijk volledig genegeerd worden in dit verhaal van helmen.
marcel zei:why though? het gaat hier over LEWIS HAMILTON die een record afpakt van MICHAEL SCHUMACHER. waarom zouden daarvoor Prost en Vettel aan bod zouden gekomen zijn?
xDama zei:Hij kreeg een helm van Senna omdat het zijn idool is en van Schumacher omdat het het all-time record is. Meer moet daar niet achter gezocht worden. Vettel en Hamilton hebben afaik ook al helmet swaps gedaan.
Zeg gewoon dat het grappig is dat er bij hen niets is gedaan. Is ook niet alsof er elke dag een rijder met totaal wins over Prost springt eh.nokeyboard zei:Als ge 6e word in 2018 vind ik nu ook niet dat ge over een succes kunt spreken. Falen is natuurlijk ook weer overdreven, maar goed was het zeker niet.
Puber Verstappen eindigde 4e met 80 punten meer dan Ricciardo.... (2 punten minder dan Kimi op p3)
2017 was iets anders, maar Verstappen is pas echt goed geworden sinds Monaco 2018. Crashstappen heeft toen eindelijk inzicht gekregen.