Archief - FIA Formula One 2015 - Season Aftermath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
FP1

5TiPpHD.jpg


FP2
Geannuleerd wegens hevige regen & onweer

makila

Legacy Member
Dan blijft er eigenlijk nog 1 mogelijkheid over. Reserverijder voor 2016 - Zitje in 2017 (Ter vervanging van Button).

RiCOManiaC

Legacy Member
Khad al ergens gelezen dat Button mss zou blijven in 2017 ook. Maar ik kan me vergist hebben.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

vishnusixclix

Legacy Member
Zaterdag nog steeds een epische zondvloed verwacht. Er is kans dat Q gaat doorgaan op zondag, als ze morgen niet genoeg tijd krijgen.

sink

Legacy Member
Op autosport.com forum zijn ze er toch niet al te gerust in, de overblijfselen van orkaan Patricia zouden tegen zondagnamiddag pal boven Austin/Texas komen te liggen.. het lijkt me toch allerminst droog te gaan blijven

Tegen 2PM zou het dus ongeveer in Austin moeten zijn:
dFpVUrK.jpg

FlatSix

Legacy Member
Palmer/Maldonado, dat duo gaat Renault toch nooit kopen...? Hebben die eigenlijk nog een Mercedes motor voor volgend jaar nu Manor die ook heeft?

RiCOManiaC

Legacy Member
BuYcKi zei:
:sad:


Is de tweede rijder van Haas al bevestigd?

Nee, maar zal wrs Guttierez worden vanwege de relatie tussen Haas, Ferrari en hemzelf. Dus weer gewoon een rijder om de grid te vullen en verder niks...

Ze speculeren al om de GP te schrappen. Schijt orkaan !! :angry:

Fryto

Legacy Member
sink zei:
Op autosport.com forum zijn ze er toch niet al te gerust in, de overblijfselen van orkaan Patricia zouden tegen zondagnamiddag pal boven Austin/Texas komen te liggen.. het lijkt me toch allerminst droog te gaan blijven

Tegen 2PM zou het dus ongeveer in Austin moeten zijn:
dFpVUrK.jpg

Op weather.com geven ze nog altijd regen in de voormiddag morgen, maar niet in de namiddag.

marcel

Legacy Member
xTwL- zei:
Palmer/Maldonado, dat duo gaat Renault toch nooit kopen...? Hebben die eigenlijk nog een Mercedes motor voor volgend jaar nu Manor die ook heeft?

denk je zelf dat Renault, als ze het team overkopen, met Mercedes-motoren gaat rijden?

Fryto

Legacy Member
falc.be zei:
Lotus ging hoe dan ook niet gebeuren,

Ik blijf erbij: een jaar indycar bij Andretti honda
Da's misschien wel moeilijk te combineren met reserverijder bij McLaren

eniac

Legacy Member
Ik snap niet waarom je een Europese rijder in IndyCar zou steken. Career killer.

Dan nog beter SF gaan rijden.

makila

Legacy Member
Volgens Sporza heeft Vandoorne nu 91% kans op een zitje. ;) (NOT).
Nu Palmer een zitje heeft zijn er slechts 4 rijders ooit, uit de GP2 die (nog) nooit een zitje bemachtigd hebben in de F1 (Waaronder Vandoorne).

PS. Wat wel zo is - Vandoorne heeft statistisch gezien 91% kans om ooit eens minstens 1 seizoen in de F1 te rijden.
2016 lijkt me echter volledig onrealistisch geworden.

Cerulean

Legacy Member
Maar als het Palmer lukt met 1 jaar uitstel zonder ergens actief te zijn, moet het vandoorne toch ook lukken.

marcel

Legacy Member
16:59 The rain has been heavy over the Austin area since the early hours of the morning, yet following a track inspection by both the safety and medical cars the FIA has deemed the Circuit of the Americas fit enough to run FP3, that is despite the fact there are large areas of standing water on the track.
Ian Parkes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan