Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh no!eniac zei:Susie Wolff stopt met de racerij.
A recent headline in Italy suggesting Hamilton had been 'more Schumacher than Senna' was swiftly dismissed.
"I've never ever done the things that Michael had done to win a championship. I've won through just natural ability," he said firmly.
Hamilton said that those who also criticised Rosberg for not making more of a fight of it might be missing the point.
"I think naturally people think someone's not doing as well when they are being beaten," he said. "I think Nico's been driving well this year but I think people view it right now that he's driving not as well, rather than maybe I'm driving better.
Mee zei:
WimJ zei:Duitse tabloid pers is de laatste tijd goed bezig om Hamilton niet populair te maken. Zo erg was het toch ook weer niet!
Button heeft al aangekondigd dat als de wagen competitief is om nog door te gaan tot minstens 2020.xDama zei:Jaja, laten we hopen dat het het laatste jaar is voor Button, anders is het einde verhaal voor Vandoorne om in de F1 te geraken.
makila zei:Button heeft al aangekondigd dat als de wagen competitief is om nog door te gaan tot minstens 2020.
Ironisch genoeg, hoe slechter de McLaren presteert, hoe meer kans er is dat Vandoorne zijn kans krijgt. Button gaat echt niet blijven verder rijden als hij steeds om plaats 20 moet vechten. Bovendien verliest McLaren dan sponsors, en dan zullen ze Button snel vervangen door een rookie die nog niet zoveel geld moet kosten.
Evenwel, als hij voor de overwinning kan strijden, dan stopt hij pas op zijn 50ste. Dat hij daarmee een talent als Vandoorne naar de kloten doet, dat kan zo'n coureur dan worst schelen. Die zijn enkel met zichzelf bezig.
Nice! Beste nieuws van deze week ^^eniac zei:Volgens TheJudge13 is er een oplossing voor RBR. Renault zal in eerste instantie de ICE voorzien en RBR de ERS componenten.
Daarna gaat RBR de ICE zelf verder ontwikkelen.
Branding zou Infiniti worden als ze daarin overeenkomen.
Exclusive: Red Bull secure an engine for 2016 | thejudge13
xTwL- zei:Het is wat overdreven hoor, move op Rosberg was nu ook weer niet zo een drama..., of toch zeker niet te vergelijken met de streken van Schumacher. Het grappigste van alles vind ik hoe hij voor het gemak even vergeet dat Senna zelf ook niet de meest gewetensloze rijder was.
.
. falc.be zei:Dat gaat een heel moeilijk seizoen worden voor red bull
marcel zei:ach ja, in vergelijking met hun eerste 5 jaren zal het nog wel mee vallen, hoor.
VishnuSixDix zei:WATCH: When Max attacks - Verstappen's top 2015 overtakes | F1 News
All aboard the Max Verstappen hype train!
Choo-choo!
#theStappening

xTwL- zei:Volgens Montoya is Vettel de meest complete en meest hard werkende rijder, maar Alonso de snelste.
Volgens Button zou Hamilton het niet zo 'gemakkelijk' (zijn woorden) hebben moest Vettel of hij in de Mercedes zitten.
marcel zei:Ik zie niet veel mis met dat statement. Het is niet alsof Rosberg het hem heel moeilijk heeft gemaakt.