Archief - FIA Formula One 2015 - Season Aftermath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatSix

Legacy Member
Het is wat overdreven hoor, move op Rosberg was nu ook weer niet zo een drama..., of toch zeker niet te vergelijken met de streken van Schumacher. Het grappigste van alles vind ik hoe hij voor het gemak even vergeet dat Senna zelf ook niet de meest gewetensloze rijder was.

WimJ

Legacy Member
Duitse tabloid pers is de laatste tijd goed bezig om Hamilton niet populair te maken. Zo erg was het toch ook weer niet!

A recent headline in Italy suggesting Hamilton had been 'more Schumacher than Senna' was swiftly dismissed.
"I've never ever done the things that Michael had done to win a championship. I've won through just natural ability," he said firmly.
Hamilton said that those who also criticised Rosberg for not making more of a fight of it might be missing the point.
"I think naturally people think someone's not doing as well when they are being beaten," he said. "I think Nico's been driving well this year but I think people view it right now that he's driving not as well, rather than maybe I'm driving better.

xDama

Legacy Member
Mee zei:

Haha, my thoughts exactly. Alle respect voor Wolff, maar in 10 jaar competitie niet 1 race gewonnen, in geen enkele categorie, 't is geen groot verlies.

WimJ zei:
Duitse tabloid pers is de laatste tijd goed bezig om Hamilton niet populair te maken. Zo erg was het toch ook weer niet!

Ik moest toch ook wel eens stevig met mijn ogen rollen toen ik het interview zag. 'Natural' ability... 1 van de meest dominante wagens aller tijden heeft er anders ook genoeg mee te maken.

Vandoorne locks down Super Formula test

Jaja, laten we hopen dat het het laatste jaar is voor Button, anders is het einde verhaal voor Vandoorne om in de F1 te geraken.

makila

Legacy Member
xDama zei:
Jaja, laten we hopen dat het het laatste jaar is voor Button, anders is het einde verhaal voor Vandoorne om in de F1 te geraken.
Button heeft al aangekondigd dat als de wagen competitief is om nog door te gaan tot minstens 2020.

Ironisch genoeg, hoe slechter de McLaren presteert, hoe meer kans er is dat Vandoorne zijn kans krijgt. Button gaat echt niet blijven verder rijden als hij steeds om plaats 20 moet vechten. Bovendien verliest McLaren dan sponsors, en dan zullen ze Button snel vervangen door een rookie die nog niet zoveel geld moet kosten.

Evenwel, als hij voor de overwinning kan strijden, dan stopt hij pas op zijn 50ste. Dat hij daarmee een talent als Vandoorne naar de kloten doet, dat kan zo'n coureur dan worst schelen. Die zijn enkel met zichzelf bezig.

marcel

Legacy Member
makila zei:
Button heeft al aangekondigd dat als de wagen competitief is om nog door te gaan tot minstens 2020.

Ironisch genoeg, hoe slechter de McLaren presteert, hoe meer kans er is dat Vandoorne zijn kans krijgt. Button gaat echt niet blijven verder rijden als hij steeds om plaats 20 moet vechten. Bovendien verliest McLaren dan sponsors, en dan zullen ze Button snel vervangen door een rookie die nog niet zoveel geld moet kosten.

Evenwel, als hij voor de overwinning kan strijden, dan stopt hij pas op zijn 50ste. Dat hij daarmee een talent als Vandoorne naar de kloten doet, dat kan zo'n coureur dan worst schelen. Die zijn enkel met zichzelf bezig.

Mclaren heeft net een nieuwe sponsor vastgelegd voor 2016 (als ik SkyTV goed verstaan heb).
voor de rest: Button heeft al aangegeven ook dat hij verwacht om in 2017 voor de titel te kunnen strijden, dus die zijn pensoen is weer wat uitgesteld, idd.

en het gaat snel:
Renault personnel begin work at Lotus F1 team's Enstone base - F1 news - AUTOSPORT.com

blijkbaar zou Bob Bell van Manor ook al aan de slag kunnen bij Renault.

en Ricciardo heet twitter-interesse voor NASCAR. niet helemaal onlogisch, gezien zijn keuze van startnummer.
Red Bull's Ricciardo eyes NASCAR post-F1 after Earnhardt invitation - F1 news - AUTOSPORT.com

Apple

Legacy Member
xTwL- zei:
Het is wat overdreven hoor, move op Rosberg was nu ook weer niet zo een drama..., of toch zeker niet te vergelijken met de streken van Schumacher. Het grappigste van alles vind ik hoe hij voor het gemak even vergeet dat Senna zelf ook niet de meest gewetensloze rijder was.

Wel een idool van Hamilton den Senna zoals je zelf aangeeft, hadk ook al gelezen die in feite het voorbeeldje was voor Schumacher toen.
Nu goed; ik zou hetzelfde hebben gedaan ze in 94 en die aktie op Villeneuve ;-). En neen tis nie proper maarja, de 2 besten die werkellijk tot het uiterste gingen of soms over het uiterste om de beste te zijn, ze hadden die akties niet nodig maarja, die winnaarsmentaliteit bij die 2 is/was ongezien ;).

Hamilton is een J....t als ge die ziet lopen, als ge die nie kent en ge komt die tegen dan zoude denken dat het de gekleurde Justin Bieber is en mss ne zanger is ;).

Soit; mee zo'n uitspraken maakt ge u niet populair en zeker die uitspraak van toen Schumi z'n accident had, als men dat oke vind tja....

eniac

Legacy Member
Mark Hughes geeft op Twitter aan dat TJ13 gelijk lijkt te krijgen ivm RBR.

FlatSix

Legacy Member
marcel zei:
ach ja, in vergelijking met hun eerste 5 jaren zal het nog wel mee vallen, hoor.

Haal ik ook altijd aan als iemand weer afkomt met 'Red Bull heeft een beetje pech en ze spreken van stoppen', eerste paar jaar hadden ze niets anders dan en ze werden zomaar even een van de meest legendarische teams (niet nu, maar komt nog wel als mensen wat bedaren en beseffen dat een prive team zomaar even 4 jaar de F1 onder controle had).

FlatSix

Legacy Member
Volgens Montoya is Vettel de meest complete en meest hard werkende rijder, maar Alonso de snelste.

Volgens Button zou Hamilton het niet zo 'gemakkelijk' (zijn woorden) hebben moest Vettel of hij in de Mercedes zitten.

marcel

Legacy Member
xTwL- zei:
Volgens Montoya is Vettel de meest complete en meest hard werkende rijder, maar Alonso de snelste.

Volgens Button zou Hamilton het niet zo 'gemakkelijk' (zijn woorden) hebben moest Vettel of hij in de Mercedes zitten.

Ik zie niet veel mis met dat statement. Het is niet alsof Rosberg het hem heel moeilijk heeft gemaakt.

FlatSix

Legacy Member
marcel zei:
Ik zie niet veel mis met dat statement. Het is niet alsof Rosberg het hem heel moeilijk heeft gemaakt.

Vettel ben ik het zeker mee eens, Button wat minder. Ik schat Rosberg of Button sowieso niet echt hoog in, daarmee bedoel ik niet zo goed als Alonso/Vettel/Hamilton...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan