Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nesjamag zei:Ocon heeft al geweigerd voor Williams.
Mss dat ze opnieuw gaan proberen?
2019: Williams ??eniac zei:Ocon heeft net wel gezegd dat hij een jaar voor Williams zou willen rijden.

Ik heb niets tegen Kubica en het zou een mooi sprookje zijn. Maar ik vrees toch voor zijn kansen om echt als een volwaardig coureur terug te kunnen komen.eniac zei:De Facebook-Polen gaan helemaal zot worden dan.
vloet zei:Gisteren ook iets wat niet echt duidelijk was in Q1. Iemand rijdt met alle wielen over een witte lijn, en zijn tijd wordt ongeldig gemaakt. Daarna krijgen we nog 2 piloten te zien die hetzelfde doen op dezelfde plek (ben vergeten wie maar er zat een Red Bull tussen). Maar hiervan kwam geen melding. Dus geen idee of de stewards ook hadden inbegrepen. Uiteindelijk had dit wsl geen effect op de uitslag, maar het leek me weer maar een rommeltje.