Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 2/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RiCOManiaC

Legacy Member
De race zou droog zijn trouwens, terwijl FP3 en qualy wellicht nog nat gaan zijn. Ook iets wat er voor zorgt dat er maar weinig gingen rijden. En sws rijden ze al amper in de regen, wat gewoon belachelijk is.

sink

Legacy Member
Ric heeft een nieuwe helm speciaal voor deze GP, the honey badger sheriff

Dp5m1TDWoAIwdq7

Dp5m1TBXQAAdng-

sink

Legacy Member
Het lijkt er trouwens op dat Williams Ocon zou willen voor volgend jaar. Nieuws dat samenkomt met geruchten dat Williams op het punt staat een grote sponsor aan te kondigen voor volgend jaar.
Klinkt top trouwens, die sponsor zou voldoende geld binnenbrengen zodat de russische roebels van Sirotkin niet meer meer hoeven.

makila

Legacy Member
Geruchten gaan inderdaad rond dat Ocon en Russell beiden voor Williams gaan rijden (Die laatste is al zeker). Williams wordt zo (tijdelijk) een soort 2de zusterteam van Mercedes. An sich eigenlijk nog niet zo'n slechte deal voor Williams.

Ze hebben geld te kort maar wel zitjes. Mercedes wil zijn coureurs stallen. Als Williams dan ook nog eens een grote sponsor kan strikken, is de toekomst voor het team ook weer een tijdje verzekerd.

Sirotkin zou dan inderdaad wel eens het kind van de rekening kunnen worden.

vloet

Legacy Member
Hmm, zie ik dat goed? Stoffel sneller dan Alonso in FPS3? Heeft McLaren perongeluk de wagens gewisseld ofzo :)

Nesjamag

Legacy Member
Ocon heeft al geweigerd voor Williams.
Mss dat ze opnieuw gaan proberen?

makila

Legacy Member
eniac zei:
Ocon heeft net wel gezegd dat hij een jaar voor Williams zou willen rijden.
2019: Williams ??
2020: Naast Hamilton in de Mercedes ?? (Een toegeving zodat Ocon toestemt om een jaartje bij Williams te rijden)

Ik heb zo'n vermoeden dat ze bij Mercedes wel tevreden zijn van Ocon en dat het de bedoeling was hem eerst bij Renault te stallen, om hem klaar te stomen om in 2020 of 2021 naar Mercedes zelf te verhuizen. Maar ze zijn dan in snelheid gepakt.

Ik denk ook dat Ocon in eerste instantie weinig zin had om voor Williams te rijden, maar als Mercedes hem op papier beloftes heeft gemaakt, zie ik hem inderdaad zijn kar wel keren ;)

eniac zei:
De Facebook-Polen gaan helemaal zot worden dan.
Ik heb niets tegen Kubica en het zou een mooi sprookje zijn. Maar ik vrees toch voor zijn kansen om echt als een volwaardig coureur terug te kunnen komen.

RiCOManiaC

Legacy Member
Heb ook niks Kubica maar laat Ocon maar rijden ipv hem. Kubica is ideaal als reserve- en testrijder, meer niet.

vloet

Legacy Member
Gisteren ook iets wat niet echt duidelijk was in Q1. Iemand rijdt met alle wielen over een witte lijn, en zijn tijd wordt ongeldig gemaakt. Daarna krijgen we nog 2 piloten te zien die hetzelfde doen op dezelfde plek (ben vergeten wie maar er zat een Red Bull tussen). Maar hiervan kwam geen melding. Dus geen idee of de stewards ook hadden inbegrepen. Uiteindelijk had dit wsl geen effect op de uitslag, maar het leek me weer maar een rommeltje.

FlatSix

Legacy Member
vloet zei:
Gisteren ook iets wat niet echt duidelijk was in Q1. Iemand rijdt met alle wielen over een witte lijn, en zijn tijd wordt ongeldig gemaakt. Daarna krijgen we nog 2 piloten te zien die hetzelfde doen op dezelfde plek (ben vergeten wie maar er zat een Red Bull tussen). Maar hiervan kwam geen melding. Dus geen idee of de stewards ook hadden inbegrepen. Uiteindelijk had dit wsl geen effect op de uitslag, maar het leek me weer maar een rommeltje.

Ergerlijk vind ik dat ze het op dit circuit dan ineens zo belangrijk vinden, en voor de rest van het seizoen praktisch negeren.

BuYcKi

Legacy Member
Sterke Q van Hamilton/Vettel/Raikonnen!

:niceone:


Kan nog moeilijk worden voor Hamilton morgen. Zeker omdat Raikonnen op de ultra's zal starten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan