vishnusixclix
Legacy Member
Los van het zoveelste rondje "whatabbout x in wagen y zou sneller zijn dan q in z" (kerels, echt.... zucht!)
Ik ben totaal geïnteresseerd in het komende seizoen. Het gaat één lange sprint zijn, elke fout gaat fataal zijn voor je kampioenskansen. Er staat ook heel wat op het spel!
Verstappen komt stilaan dicht bij de perfecte vorm, vorige jaar was hij al enkele keren de beste combinatie met zijn RedBull en dit jaar gaat de geruchtenmolen dat de Honda (meer power) en de RedBull (betere aero) een geduchte tegenstander gaat worden.
Ook Leclerc bleek vorig jaar niet alleen een racetalent buiten categorie te zijn, hij leek zich ook extreem snel aan te kunnen passen aan grote uitdagingen. Hij rekende met de nr.1 in het team af én hij had ook al snel verstappen zijn nummer. Na Oostenrijk heeft Max een paar races op zijn doos gekregen van Sjarel. Heelijk.
Ondertussen kan Vettel eigenlijk doen waar hij goesting voor heeft. Hij krijgt een seizoen waarin hij alles of niets kan rijden, en hoeft zich geen fuck aan te trekken vna het teamspel. Vettel, nog steeds als meedogenloos beschouwd, kan dit in zijn voordeel laten werken voor maximum vuurwerk voor ons. In het slechte geval gaat hij als deurstop gebruikt worden zoals Kimi, maar ik denk niet dat Vettel plat op mijn buik gaat rollen.
Bottas is de laatste kanshebber. De kwaliteit van de Mercedes is meer dan bewezen en hij heeft zichzelf toch weer heel wat druk opgelegd door in de media te beweren dat hij klaar is om Hamilton te kloppen. Wanneer dat gebeurt moet hij ook het volk hierboven nog over zijn knie zien te leggen.
Laat maar beginnen, liefst met zo min mogelijk materiaalpech, weinig stewardbeslissingen die op niets slaan en liefst nog wat goed natte races erbovenop!
Wie nog?
Ik ben totaal geïnteresseerd in het komende seizoen. Het gaat één lange sprint zijn, elke fout gaat fataal zijn voor je kampioenskansen. Er staat ook heel wat op het spel!
Verstappen komt stilaan dicht bij de perfecte vorm, vorige jaar was hij al enkele keren de beste combinatie met zijn RedBull en dit jaar gaat de geruchtenmolen dat de Honda (meer power) en de RedBull (betere aero) een geduchte tegenstander gaat worden.
Ook Leclerc bleek vorig jaar niet alleen een racetalent buiten categorie te zijn, hij leek zich ook extreem snel aan te kunnen passen aan grote uitdagingen. Hij rekende met de nr.1 in het team af én hij had ook al snel verstappen zijn nummer. Na Oostenrijk heeft Max een paar races op zijn doos gekregen van Sjarel. Heelijk.
Ondertussen kan Vettel eigenlijk doen waar hij goesting voor heeft. Hij krijgt een seizoen waarin hij alles of niets kan rijden, en hoeft zich geen fuck aan te trekken vna het teamspel. Vettel, nog steeds als meedogenloos beschouwd, kan dit in zijn voordeel laten werken voor maximum vuurwerk voor ons. In het slechte geval gaat hij als deurstop gebruikt worden zoals Kimi, maar ik denk niet dat Vettel plat op mijn buik gaat rollen.
Bottas is de laatste kanshebber. De kwaliteit van de Mercedes is meer dan bewezen en hij heeft zichzelf toch weer heel wat druk opgelegd door in de media te beweren dat hij klaar is om Hamilton te kloppen. Wanneer dat gebeurt moet hij ook het volk hierboven nog over zijn knie zien te leggen.
Laat maar beginnen, liefst met zo min mogelijk materiaalpech, weinig stewardbeslissingen die op niets slaan en liefst nog wat goed natte races erbovenop!
Wie nog?

.
is inderdaad geen circuit dat er voor mij elk jaar op moet staan. Tenzij ter vervanging van een ander treintjes circuit.
