Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

hatetn

Legacy Member
marcel zei:
wa zit gij nu te kappen op Hill? die is in dat artikel positief over schumacher, dus wat zou hij gefrustreerd zijn? en 't is Jordan, en het blijft een feit dat Schumacher indertijd eigenlijk contract-breuk gepleegd heeft (nu ja, Jordan zelf is ook geen heilig boontje)



jordan wou dat schumi geld in het team zou brengen waar briatore dat niet vroeg.

hij heeft geen contract breuk gepleegd voor zover ik het weet. enkel op het laatste moment zonder iets te zeggen elders een contract gaan tekenen. dikke pech voor jordan dat hij talent niet ziet en ze zo behandeld

Anoniem04

Legacy Member
marcel zei:
wa zit gij nu te kappen op Hill? die is in dat artikel positief over schumacher, dus wat zou hij gefrustreerd zijn? en 't is Jordan, en het blijft een feit dat Schumacher indertijd eigenlijk contract-breuk gepleegd heeft (nu ja, Jordan zelf is ook geen heilig boontje)

Stageline. :unsure:

EagleEye

Legacy Member
blizzard zei:
Wat een heerlijke inleiding was dat van de BBC :love:
Ben hier nu in de US op Speed HD aan't zien... Wat een afschuwelijke coverage... :p

De commentators zijn wel goed (beter dan op Sporza :p), maar elke 5 minuten reclame verdorie :@ tijdens een live event... En de race morgen zenden ze niet eens live uit :(

shiftyke

Legacy Member
Wat voor een hemd en broek heeft die ene van BBC nu aan :rofl:

Schumacher stelt weer teleur :sad:

vishnusixclix

Legacy Member
Yeah. Fantastisch werk van De La Rosa en Barrichello, die hoeft nog lang niet op pensioen imo (itt die domme Trulli)

Mercedes neemt vrolijk de plaats in van McLaren (ik bedoel dat ze hier gemiddeld beter gespresteerd hebben dan het team uit Woking) , die toch effe wat zaten te prullen met hun "blown diffuser".

Red Bull Racing. We kunnen hier stilletjes aan gaan spreken over DOMINANTIE. Het is echt overweldigend wat dat team doet bij de kwalificaties. Zonder pech. Red Bull 1 en 2 op't podium.

shiftyke

Legacy Member
Het is nog de 2de keer dat ik naar BBC kijk en wat een verschil met die amateurs van Sporza, rustig praatjes slaan met technici & rijders :bow:

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Red Bull Racing.
Je mag deze keer een foto van Mark Webber zijn gezicht in uw blog zetten :tongue:.

Dat was inderdaad wel absolute dominantie van Red Bull vandaag, al was dat ook wel te verwachten. Na Q1 en Q2 was het nog redelijk close, maar toen gingen ze ineens een halve seconde sneller, impressive...

vishnusixclix

Legacy Member
Schrijf jij maar lekker zelf een blog :p


Ik ga iets schrijven over Alonso die zijn hand opsteekt naar mensen die in zijn buurt rijden. Tis nu al elke race iets geweest met die zagevent :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan