Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

vishnusixclix

Legacy Member
Ik heb het niet over "plek laten" of "weaven" ... ik had het over een andere coureur in (levens)gevaarlijke situaties te brengen. Cfr falc.be zijn bericht eerder.

Dat is heus geen gentlemens agreement.

Ik ga nog even verder tegen Lucian, die zegt dat Senna dat allemaal mocht in zijn tijd.
Dat is net het punt, ironisch genoeg is hij samen met die manier van doen verdwenen. Sinds zijn dood is het al veiligheid wat de klok slaat.

Mee

Legacy Member
Ge moet het toch kunnen, iemand nét genoeg plaats geven zodat de andere niet crasht, en net op tijd naar links gaan zodat de andere hem niet van de baan ramt :).

Howlingwolfe

Legacy Member
je zag het al een tijdje aankomen dat Schumacher er Barichello niet zonder slag of stoot zou voorlaten. Barichello zei het zelfs over de team radio dat Schumacher altijd de deur open liet en dan kei hard alles toe smeet door laat in de remmen te gaan.

EagleEye

Legacy Member
blizzard zei:
Lees mijn post hierboven, was inderdaad verkeerd.

En ja, je hebt ook gelijk over Schumacher, zowel Brundle als DC zullen er ook wel naast zitten, jij weet het veel beter :love:.
Én Barichello en de FIA en de meerderheid van de fans!

Raanº³

Legacy Member
Wat is het verschil tussen Massa vs Webber op Fuji en schumacher-barrichello? [Link]

Van mij mogen ze Barrichello echt wel afvoeren, je wordt overbetaald door het team om te rijden en je team een zo goed mogelijke positie te brengen. Niet om te blijten en een mietjesgedrag te hebben. Imho is er niets verkeerd gebeurd: Schumacher verdedigde zijn positie met hand en tand (wat meer zouden moeten doen in plaats van gewoon 'opzij' te gaan). Dit is Formule 1, gevaar zit in elke hoek. Schumacher gaf Barrichello de keuze: links of rechts voorbij gaan. Barrichello gaat voor het kleine gat, maar moet dan niet beginnen zeuren dat het zo zou uitlopen. Hij wist al op voorhand dat Schumacher zich extreem defensief opstelde en het lef van Barrichello zou testen...

Nuja soit, waarschijnlijk kan hij hier ook een boek over schrijven :lol:

Lucian

Legacy Member
Raanº³ zei:
Wat is het verschil tussen Massa vs Webber op Fuji en schumacher-barichello? [Link

de naam schumacher & de hypocrisie van al degenen die schumacher niet kunnen uitstaan
(knap dat je die actie nog herinnerd trouwens, was ik al compleet vergeten :p)

vishnusixclix

Legacy Member
hungaroring-race6-500x278.jpg


Er is nog steeds verschil in de manier waarop de voorste zijn lijn verdedigt, bij de schumi was het nog steeds veel agressiever én nipter => gevaar

Anoniem04

Legacy Member
Allé, het is weer omdat we Schumacher niet kunnen uitstaan. :ironic:

Proim

Legacy Member
LuCian zei:
de naam schumacher & de hypocrisie van al degenen die schumacher niet kunnen uitstaan
(knap dat je die actie nog herinnerd trouwens, was ik al compleet vergeten :p)
Niet kunnen uitstaan? Ik ben een enorme van fan Schumacher, al altijd geweest maar dit was te gevaarlijk.

We kennen ondertussen allemaal de iPlayer van de BBC maar dat is enkel toegankelijk vanuit de UK zelf. Je kan ook de videoblogs van Jake bv. niet bekijken maar hier staat uitgelegd hoe het wel kan: How to watch BBC iPlayer shows outside the UK | Cherie Hurwitz

Voor mij werkt het in ieder geval :)

exCite

Legacy Member
Raanº³ zei:
Wat is het verschil tussen Massa vs Webber op Fuji en schumacher-barrichello? [Link]

Van mij mogen ze Barrichello echt wel afvoeren, je wordt overbetaald door het team om te rijden en je team een zo goed mogelijke positie te brengen. Niet om te blijten en een mietjesgedrag te hebben. Imho is er niets verkeerd gebeurd: Schumacher verdedigde zijn positie met hand en tand (wat meer zouden moeten doen in plaats van gewoon 'opzij' te gaan). Dit is Formule 1, gevaar zit in elke hoek. Schumacher gaf Barrichello de keuze: links of rechts voorbij gaan. Barrichello gaat voor het kleine gat, maar moet dan niet beginnen zeuren dat het zo zou uitlopen. Hij wist al op voorhand dat Schumacher zich extreem defensief opstelde en het lef van Barrichello zou testen...

Nuja soit, waarschijnlijk kan hij hier ook een boek over schrijven :lol:

Barrichello is er al naast als Schumacher hem tegen de muur duwt, Massa duikt in een gat waar Webber de deur eiglek op voorhand al heeft dichtgedaan, serieus verschil he.

pieroxx

Legacy Member
Proim zei:
Niet kunnen uitstaan? Ik ben een enorme van fan Schumacher, al altijd geweest maar dit was te gevaarlijk.

We kennen ondertussen allemaal de iPlayer van de BBC maar dat is enkel toegankelijk vanuit de UK zelf. Je kan ook de videoblogs van Jake bv. niet bekijken maar hier staat uitgelegd hoe het wel kan: How to watch BBC iPlayer shows outside the UK | Cherie Hurwitz

Voor mij werkt het in ieder geval :)

Voor mij ook, 't is alleen wat trager. Gebruik het trouwens al een tijdje.

six_am

Legacy Member
Proim zei:
Niet kunnen uitstaan? Ik ben een enorme van fan Schumacher, al altijd geweest maar dit was te gevaarlijk.

We kennen ondertussen allemaal de iPlayer van de BBC maar dat is enkel toegankelijk vanuit de UK zelf. Je kan ook de videoblogs van Jake bv. niet bekijken maar hier staat uitgelegd hoe het wel kan: How to watch BBC iPlayer shows outside the UK | Cherie Hurwitz

Voor mij werkt het in ieder geval :)


Hmmm, ik heb een Macbook. Is er een manier om met Macbook naar de BBC iplayer te gaan?

Grtz

blizzard

Legacy Member
Raanº³ zei:
Wat is het verschil tussen Massa vs Webber op Fuji en schumacher-barrichello? [Link]

Van mij mogen ze Barrichello echt wel afvoeren, je wordt overbetaald door het team om te rijden en je team een zo goed mogelijke positie te brengen. Niet om te blijten en een mietjesgedrag te hebben. Imho is er niets verkeerd gebeurd: Schumacher verdedigde zijn positie met hand en tand (wat meer zouden moeten doen in plaats van gewoon 'opzij' te gaan). Dit is Formule 1, gevaar zit in elke hoek. Schumacher gaf Barrichello de keuze: links of rechts voorbij gaan. Barrichello gaat voor het kleine gat, maar moet dan niet beginnen zeuren dat het zo zou uitlopen. Hij wist al op voorhand dat Schumacher zich extreem defensief opstelde en het lef van Barrichello zou testen...

Nuja soit, waarschijnlijk kan hij hier ook een boek over schrijven :lol:

Er is niks mis met een plaats verdedigen. Er is wel iets mis om aan 300km/h iemand in de muur te rammen. En iedereen die zegt dat F1 coureurs niet moeten zagen voor zo iets, als Barrichello er tegenzat (wat belachelijk weinig scheelde) denk ik dat hij blij mag zijn om er zonder iets serieus uit te komen.

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
de naam schumacher & de hypocrisie van al degenen die schumacher niet kunnen uitstaan
(knap dat je die actie nog herinnerd trouwens, was ik al compleet vergeten :p)

De naam Schumacher en de hypocrisie van al degenen die Schumacher voortrekken en zo meer als een ander mag.

Mathelas

Legacy Member
De kalender voor 2011 zou gelekt zijn, weet niet of deze echt is...

De voorlopige kalender voor 2011:
11-13 maart – Bahrein
25-27 maart – Australië
1-3 april – Maleisië
15-17 april – China
22-24 april – Zuid-Korea
13-15 mei – Spanje
27-29 mei – Monaco
10-12 juni – Canada
24-26 juni – Turkije
8-10 juli – Groot-Brittannië
22-24 juli – Duitsland
29-31 juli – Hongarije
19-21 augustus – België
26-28 augustus – Europa (Valencia)
9-11 september – Italië
23-25 september – Singapore
7-9 oktober – India
21-23 oktober – Japan
28-30 oktober – Brazilië
11-13 november – Abu Dhabi

Formule 1 nieuws: Uitgelekte voorlopige kalender voor 2011 telt twintig races

Buiten India zijn er geen verassingen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan