Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

vishnusixclix

Legacy Member
Als dit zo doorblijft, en we krijgen een regenrace ziet mijn top 6 er als volgt uit (niet in volgorde):
Hamilton, Button, Schumacher, Kubica, Alonso, Barrichello. Keep those fingers crossed for rain u guys!


*edit*

ferrari zit bijna door hun motoren door. Ze hebben nu motor 7 en voor monza mss nr. 8 tijdens de oefensessies...

marcel

Legacy Member
gisteren stond in het belang van de limburg een exclusief interview met Bernie. Journalist vroeg ook hoe het verder ging met de TV-rechten in Vlaanderen volgend jaar. Bernie antwoordde dat ze gingen bespreken met de VRT, en dat anders vlaanderen ook wel toegang had tot franstalige tv. Hierop antwoordde de journalist dat de meeste Vlamingen liever naar de BBC kijken. reactie van Bernie: Dit is schandalig, dat moeten we stoppen!

rotzakske, die vent

falc.be

Legacy Member
maar de franstalige is dan wel ok :ironic:

als bernie dat flikt kijk ik geen F1 meer

Moridin

Legacy Member
falc.be zei:
maar de franstalige is dan wel ok :ironic:

als bernie dat flikt kijk ik geen F1 meer
Lijkt me nogal overdreven, F1 op de BBC komt niet voor in de kijkcijferlijsten wat wil zeggen dat het om een klein aantal gaat. Niet iedereen volgt formule 1 in de mate waarin de mensen van dit forum dat doen en niet iedereen in Vlaanderen kan genoeg engels om dat te volgen. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat de BBC niet wordt gecompenseerd voor het feit dat ze hier op de kabel zijn. Ten slotte kan ik mij moeilijk inbeelden dat onze kleine dictator onthoudt dat een fractie Vlamingen F1 op de BBC kijkt en/of aandacht besteed aan een vraag van het Belang van Limburg...

Rubmifer

Legacy Member
Moridin zei:
Lijkt me nogal overdreven, F1 op de BBC komt niet voor in de kijkcijferlijsten wat wil zeggen dat het om een klein aantal gaat. Niet iedereen volgt formule 1 in de mate waarin de mensen van dit forum dat doen en niet iedereen in Vlaanderen kan genoeg engels om dat te volgen. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat de BBC niet wordt gecompenseerd voor het feit dat ze hier op de kabel zijn. Ten slotte kan ik mij moeilijk inbeelden dat onze kleine dictator onthoudt dat een fractie Vlamingen F1 op de BBC kijkt en/of aandacht besteed aan een vraag van het Belang van Limburg...

Inderdaad. Het zal inderdaad echt maar een fractie van de kijkers zijn die naar de BBC kijken. Ik schat dat 90% nog steeds naar canvas/rtbf kijkt.

Mee

Legacy Member
Daggie zei:
maar ik vrees dat Alonso de te-kloppen man zal zijn ..
Niet als het regent, dan zal het (imo natuurlijk ;)) Vettel of Hamilton worden. En Hamilton is toch nog net iets beter in de regen, dus ik moet mij bij fanboy (:D) Vishnu aansluiten.

Ah, en Sutil top 6!

fulcoboy

Legacy Member
marcel zei:
gisteren stond in het belang van de limburg een exclusief interview met Bernie. Journalist vroeg ook hoe het verder ging met de TV-rechten in Vlaanderen volgend jaar. Bernie antwoordde dat ze gingen bespreken met de VRT, en dat anders vlaanderen ook wel toegang had tot franstalige tv. Hierop antwoordde de journalist dat de meeste Vlamingen liever naar de BBC kijken. reactie van Bernie: Dit is schandalig, dat moeten we stoppen!

rotzakske, die vent

Bernie kan zeggen wa hij wilt, hij beheert niet de BBC rechten in vlaanderen he :) Ik kijk al jaren niet meer naar sporza maar naar BBC, tenzij BBC ineens de stekker uit de benelux trekt moeten we ons nix aantrekken van zon uitspraken ;) Hij moest is weten dat we ook naar F1 op de franse tv kunnen kijken :p

CosMiced

Legacy Member
EagleEye zei:
Wat is er gebeurd? :o

Trouwens, voor za en zo staat er nu bewolkt (geen regen) op Formula1.com :(

ja ineens redflag :p "Volk op gevaarlijke plaats" BBC zei dat ze op de verkeerde kant stonden :p en dan ineens voro de laatste 6min stond iedereen aan de pit alle 24wagens :p tewachten voor groen aan eind pitlijn :p grote chaos :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan