Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Android zei:Schitterende track toch, Spa-Francorchamps, een en al chaos als het een beetje begint te regenen, loving it!
Misschien morgen toch nog aanzetten om te gaan kijken, maar zou alleen zijn, zijn er nog liefhebbers?!
falc.be zei:ze geven hierdan ook geen barst om f1. de reden waarom we ooit de gp definitief gaan verliezen

Dillyracer zei:Ik denk dat de Walen nog redelijk motorsportgezind zijn, in ieder geval toch meer dan hier waar ze liever 5 uur naar een kerel op een fiets kijken.
Petrov heeft een belachelijke fout gemaakt, curbs negeren bij nat weer is basiskennis.
Hilarisch die spins veroorzaakt door die Virgin en Lotus.![]()
stageline zei:Er kijken nu éénmaal ook veel meer mensen naar deze dan naar de F1.
Hier maken ze ook niks van reclame voor de F1 ofzo of om mensen aan te zetten om er naar te kijken.
Het probleem is ook om eens live te gaan kijken dit hier in spa veel te veel geld is.
stageline zei:Er kijken nu éénmaal ook veel meer mensen naar deze dan naar de F1.
Hier maken ze ook niks van reclame voor de F1 ofzo of om mensen aan te zetten om er naar te kijken.
Het probleem is ook om eens live te gaan kijken dit hier in spa veel te veel geld is.
voor de meeste mensen is droog thuiszitten met een frisse pint veel aangenamer. Ik wil trouwens de mensen die morgen gaan kijken zeker niet afschrikken, het is echt wel de moeite, het geschreeuw dat die auto's produceren is echt ongelofelijk en het is zeker een ervaring!Dát was niet zijn fout, de fout was dat hij iets te ver over die kerbs ging. Zoals iedereen die al in een deftige sim op Spa heeft gereden wel weet kan je daar gemakkelijk iets te ver gaan (Brundle zegt dat ook genoeg) en doordat je daar vol gas op een grasstrook terechtkomt spin je daar gemakkelijk.stageline zei:Diene petrov, wat een fout, zo vol op de kerbs gaan rijden wetende die nat zijn,lol.
Idd, spijtig dat hij verkeer had in zijn laatste ronde want hij was merkelijk sneller dan Rosberg. Wordt morgen mooi om hem zien op te klimmen op een circuit waar dat tenminste nog wat kan.Dillyracer zei:Schumacher is alive!
Kreative88 zei:Ik ben geen extreme F1 fan maar ik kijk wel steeds naar de races op TV. Nu ben ik 2 jaar geleden zelf ook eens gaan kijken en toen heb ik beseft dat voor mij F1 echt een TV sport is.
Het probleem is als je op Spa in een of andere bocht staat dat je eigenlijk maar 2% van de race volgt en totaal geen overzicht hebt. Het is natuurlijk indrukwekkend om de grip en de snelheid te zien maar je mist zoveel van de sensatie en spanning die je op TV hebt.
Geloof mevoor de meeste mensen is droog thuiszitten met een frisse pint veel aangenamer. Ik wil trouwens de mensen die morgen gaan kijken zeker niet afschrikken, het is echt wel de moeite, het geschreeuw dat die auto's produceren is echt ongelofelijk en het is zeker een ervaring!
Dillyracer zei:Is dat niet bij veel sporten zo dat je ze maar 1 keer ziet passeren en dat je een beter overzicht hebt op de televisie?![]()
maar sporten zoals voetbal en tennis kijk ik toch liever in real life!