Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Android

Legacy Member
Schitterende track toch, Spa-Francorchamps, een en al chaos als het een beetje begint te regenen, loving it! :love:

Misschien morgen toch nog aanzetten om te gaan kijken, maar zou alleen zijn, zijn er nog liefhebbers?!

stageline

Legacy Member
Android zei:
Schitterende track toch, Spa-Francorchamps, een en al chaos als het een beetje begint te regenen, loving it! :love:

Misschien morgen toch nog aanzetten om te gaan kijken, maar zou alleen zijn, zijn er nog liefhebbers?!

Ik heb mij regenkledij weeste kopen dernet voor morgen, voor zo over m'n broek enzo te doen.
Heb geen zin om er mee ne paraplu 4 uren in m'n handen te staan.
Heb dat in wetteren gehaalt aan de mcdonalds in die sportwinkel.

stageline

Legacy Member
Diene petrov, wat een fout, zo vol op de kerbs gaan rijden wetende die nat zijn,lol.

Anoniem04

Legacy Member
falc.be zei:
ze geven hierdan ook geen barst om f1. de reden waarom we ooit de gp definitief gaan verliezen

Ik denk dat de Walen nog redelijk motorsportgezind zijn, in ieder geval toch meer dan hier waar ze liever 5 uur naar een kerel op een fiets kijken.

Petrov heeft een belachelijke fout gemaakt, curbs negeren bij nat weer is basiskennis.

Hilarisch die spins veroorzaakt door die Virgin en Lotus. :lol:

stageline

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik denk dat de Walen nog redelijk motorsportgezind zijn, in ieder geval toch meer dan hier waar ze liever 5 uur naar een kerel op een fiets kijken.

Petrov heeft een belachelijke fout gemaakt, curbs negeren bij nat weer is basiskennis.

Hilarisch die spins veroorzaakt door die Virgin en Lotus. :lol:

Er kijken nu éénmaal ook veel meer mensen naar deze dan naar de F1.
Hier maken ze ook niks van reclame voor de F1 ofzo of om mensen aan te zetten om er naar te kijken.
Het probleem is ook om eens live te gaan kijken dit hier in spa veel te veel geld is.

Anoniem04

Legacy Member
stageline zei:
Er kijken nu éénmaal ook veel meer mensen naar deze dan naar de F1.
Hier maken ze ook niks van reclame voor de F1 ofzo of om mensen aan te zetten om er naar te kijken.
Het probleem is ook om eens live te gaan kijken dit hier in spa veel te veel geld is.

Ze mogen daar zoveel reclame voor maken als ze willen, het leeft hier gewoon niet. Ik 'haat' wielrennen, terwijl dat constant op TV is.

Schumacher is alive!

Kreative88

Legacy Member
stageline zei:
Er kijken nu éénmaal ook veel meer mensen naar deze dan naar de F1.
Hier maken ze ook niks van reclame voor de F1 ofzo of om mensen aan te zetten om er naar te kijken.
Het probleem is ook om eens live te gaan kijken dit hier in spa veel te veel geld is.

Ik ben geen extreme F1 fan maar ik kijk wel steeds naar de races op TV. Nu ben ik 2 jaar geleden zelf ook eens gaan kijken en toen heb ik beseft dat voor mij F1 echt een TV sport is.

Het probleem is als je op Spa in een of andere bocht staat dat je eigenlijk maar 2% van de race volgt en totaal geen overzicht hebt. Het is natuurlijk indrukwekkend om de grip en de snelheid te zien maar je mist zoveel van de sensatie en spanning die je op TV hebt.

Geloof me :) voor de meeste mensen is droog thuiszitten met een frisse pint veel aangenamer. Ik wil trouwens de mensen die morgen gaan kijken zeker niet afschrikken, het is echt wel de moeite, het geschreeuw dat die auto's produceren is echt ongelofelijk en het is zeker een ervaring!

Anoniem04

Legacy Member
Is dat niet bij veel sporten zo dat je ze maar 1 keer ziet passeren en dat je een beter overzicht hebt op de televisie? :p

Mee

Legacy Member
stageline zei:
Diene petrov, wat een fout, zo vol op de kerbs gaan rijden wetende die nat zijn,lol.
Dát was niet zijn fout, de fout was dat hij iets te ver over die kerbs ging. Zoals iedereen die al in een deftige sim op Spa heeft gereden wel weet kan je daar gemakkelijk iets te ver gaan (Brundle zegt dat ook genoeg) en doordat je daar vol gas op een grasstrook terechtkomt spin je daar gemakkelijk.
Dillyracer zei:
Schumacher is alive!
Idd, spijtig dat hij verkeer had in zijn laatste ronde want hij was merkelijk sneller dan Rosberg. Wordt morgen mooi om hem zien op te klimmen op een circuit waar dat tenminste nog wat kan.

falc.be

Legacy Member
Kreative88 zei:
Ik ben geen extreme F1 fan maar ik kijk wel steeds naar de races op TV. Nu ben ik 2 jaar geleden zelf ook eens gaan kijken en toen heb ik beseft dat voor mij F1 echt een TV sport is.

Het probleem is als je op Spa in een of andere bocht staat dat je eigenlijk maar 2% van de race volgt en totaal geen overzicht hebt. Het is natuurlijk indrukwekkend om de grip en de snelheid te zien maar je mist zoveel van de sensatie en spanning die je op TV hebt.

Geloof me :) voor de meeste mensen is droog thuiszitten met een frisse pint veel aangenamer. Ik wil trouwens de mensen die morgen gaan kijken zeker niet afschrikken, het is echt wel de moeite, het geschreeuw dat die auto's produceren is echt ongelofelijk en het is zeker een ervaring!

is voor mij ook de reden dat ik nog niet geweest ben. alleen de testsessie in 2007 heb ik bezocht.

naar spa zal ik ook nooit gaan voor een race, eerder de nurburgring

vishnusixclix

Legacy Member
Wat zeg je jongens? Hamilton op Pole vandaag? Of weer een RedBull ? :)

Anoniem04

Legacy Member
RB heeft nog niets laten zien dat er op wijst dat ze een pole gaan pakken.

falc.be

Legacy Member
denk uiteindelijk toch een red bull, maar winnen doen ze morgen nie

sebiet opzoek naar gp2 stream, gaat wat geven als het regent + d'ambrosio staat op pole

Kreative88

Legacy Member
Dillyracer zei:
Is dat niet bij veel sporten zo dat je ze maar 1 keer ziet passeren en dat je een beter overzicht hebt op de televisie? :p

Ja met races heb je dat natuurlijk wel :) maar sporten zoals voetbal en tennis kijk ik toch liever in real life!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan