Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Energised zei:& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^
dus da gaat bestraft worden..
blizzard zei:Hahaha, da was idioot van Alonso.
Energised zei:& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^
dus da gaat bestraft worden..
Energised zei:& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^
dus da gaat bestraft worden..
RaZoR be zei:safety car was binnen, maar het gaat om het feit wanneer Schumi Alonso heeft ingehaald, net voor of net na de pitlijn of wat zijn de regels?
Contec zei:haha alonso wordt zwaar geowned![]()
Ge zag het al bij de eerste pitstop, dat er iets ging misgaan...
zeker met die slowmo replay van nu net (op BBC) is het duidelijk. 
... Zeker als ge weet dat dat ding minstens €25000 waard is 
boeffel zei:volgens mij heeft hij de race nochtans geowned ze...
boeffel zei:volgens mij heeft hij de race nochtans geowned ze...