Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

blizzard

Legacy Member
Nog een vrij toffe race geweest uiteindelijk, had het veel saaier verwacht.

Energised

Legacy Member
goede race, boeiender dan verwacht

en chapeau voor alonso ^^ doe het maar

Energised

Legacy Member
& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^

dus da gaat bestraft worden..

Cash

Legacy Member
Energised zei:
& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^

dus da gaat bestraft worden..

??? Safety car was wel binnen he... dus vanaf de safety car lijn mag er terug geraced worden, en die lijn lag daar net.

Lucian

Legacy Member
blizzard zei:
Hahaha, da was idioot van Alonso.

banden van alonso zullen net iets meer versleten geweest zijn dan die van schumacher he, heeft er 23 ronden meer mee gereden
perfecte race voor alonso, meer viel er niet uit te halen tenzij mclaren iets later was geweest met hamilton binnen te halen

blizzard

Legacy Member
Energised zei:
& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^

dus da gaat bestraft worden..

Op BBC zegge ze dat het geen probleem is, aangezien de SC binnenkwam, en er terug mag ingehaald worden na de SC lijn.

RaZoR be

Legacy Member
Energised zei:
& van shumi, da mag niet he, gele vlag ^^

dus da gaat bestraft worden..

safety car was binnen, maar het gaat om het feit wanneer Schumi Alonso heeft ingehaald, net voor of net na de pitlijn of wat zijn de regels?

Cash

Legacy Member
RaZoR be zei:
safety car was binnen, maar het gaat om het feit wanneer Schumi Alonso heeft ingehaald, net voor of net na de pitlijn of wat zijn de regels?

't is de safety car lijn. Die ligt daar net waar hij zen manoevre begon.

EagleEye

Legacy Member
1) WTF is er mis met het rechterachterwiel van die Lotussen? :p Ge zag het al bij de eerste pitstop, dat er iets ging misgaan...
2) Chandhok heeft daar veel geluk gehad, met die Lotus op zijne kop
3) Di Grassi, al die moeite in't begin voor niks, want hij heeft toch moeten opgeven :sop:
4) Schumi, nice move at the end :D zeker met die slowmo replay van nu net (op BBC) is het duidelijk. :)
5) Zeer entertainend om Alonso zich door de backmarkers te zien vechten
6) Onbegrijpelijk van Barichello om met dat stuur te gooien, recht op de racelijn :wtf:... Zeker als ge weet dat dat ding minstens €25000 waard is :D

CosMiced

Legacy Member
Zo juist op bbc nog getoont :) aan de pit is er een witte lijn , schumacher was nog achter alonso dus tis legit =)

squan

Legacy Member
't is waar, Alonso was een beest. Sowieso is zevende plaats ook meer dan indrukwekkend van de Spanjaard.

Truman'

Legacy Member
boeffel zei:
volgens mij heeft hij de race nochtans geowned ze...

Dan win je en sta je niet 7de. Spanjool had zijn auto maar niet naar de ruk moeten rijden. Hij mag blij zijn dat zen team toch nog iets kent van strategie.

NightFlyer

Legacy Member
boeffel zei:
volgens mij heeft hij de race nochtans geowned ze...

Paar mooie inhaalmanoeuvres op autos die 5 seconde trager zijn per ronde( mooi gedaan, is zeker niet makkelijk in monaco). En heel veel geluk met de safety car op het begin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan