RB26DETT zei:
Ja maar shiftyke zegt het alsof Alonso daar een prachtig inhaalmanoeuvre deed terwijl hij er gewoon voorbij kon rijden omdat Kovaleinen bijna stilstond.
Idd. Het inhaalmanoeuver van Kovalainen op Alonso vlak daarvoor was wel van dat kaliber. Die stomme knopjes op de verkeerde plaats in die McLarens ook altijd
LuCian zei:
denk dat het ook wel de schuld is van de commentators (als hij op een gekeken heeft tenminste)
die sukkels hebben ook niks door, kovellainen valt stil & vertraagt een heel pak en zei beginnen over een prachtig inhaalmanouvre van alonso, en hebben het 5min later nog altijd ni door dat er iets mis was... en das dan 1van de zovele fases waar ze de mist in gaan over de hele (elke) race
Zwijg me ervan. Ik heb op la deux gekeken maar 's avonds zag ik dan nog een korte samenvatting op 1 waar de commentatoren zeker 2 keer de mist in gingen hoewel het ding amper 3 minuten duurde

Neem nu dat inhaalmanoeuver van Kimi op Heikki. Zitten ze daar "mooi, mooi, mooi" te roepen, terwijl ik al seconden op voorhand had gezien dat hij die bocht nooit meer zou halen. Vlak daarna gaat m rechtdoor en bijna de bandenmuur in, en daar stonden ze dan voor lul met hun "mooi, mooi, mooi". Bende amateurs ...
eniac zei:
Pas op, ik ben nu eens niet negatief tegenover Alonso. Anders had ik wel tout court gezegd dat hij er niets van gebakken heeft. Nu zeg ik gewoon dat hij door zijn wagen weinig heeft kunnen uitsteken. Maar ik vraag ook enige objectiviteit: hij heeft gewoon weinig getoond.
Heeft trouwens ook enkele keren zot veel chance gehad, vijf ronden na elkaar ofzo kwam hij dezelfde bocht te breed uit en nam aarde mee.
Ik had het zeker niet specifiek op jou hoor. Jij bent idd geen Alonso fan, maar je blijft altijd wel vrij objectief, in tegenstelling tot anderen die bij wijze van spreken al beginnen Alonso-bashen als de man zn haar eens niet goed ligt.
Maar ik ben het toch eerder eens met Lucian. Zeker op het einde van de race reed hij toch wel heel erg agressief en op de limiet van het mogelijke, en dat zien wij graag

En chance of niet, mja das moeilijk te zeggen. Hij nam zeker risico's, maar dan blijkbaar toch wel berekende, aangezien hij geen schuiver gemaakt heeft à la Timo Glock.