Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiim

Legacy Member
v3od4m.png


Mooie winst gehad gisteren en vannacht!

Black

Legacy Member
Idd veel te lage odd voor een 2de klasse wedstrijd.
Blijf ik liever van weg dan.

NemesisBE

Legacy Member
NemesisBE zei:
Janowicz +1,5 @ 1.77
Chardy >3,5 sets @ 1.60

Dellacqua @ 1.72

Beetje fout gelopen, had er nochtans goeie hoop op ...
gelukkig heeft Persepolis me ditmaal niet teleurgesteld en 0-0 gespeeld tegen de leider.
U1,5 stond aan 2.55

Voor vannacht nog wat singles tennis:
Paire @ 2.50
Cornet-Sharapova > 18,5 games @ 1.87
Cornet +1,5 sets @ 3.05 (mss wel een aanrader aangezien Mariaaaaaa precies niet zo goed tegen de hitte kan)

combi: Muguruza +1,5 sets & Cibulkova @ 1.98

PL voor morgen: Arsenal, X2 Southampton, Liverpool-Aston Villa > 2,5 goals & City >1,5 goals in 2de helft @ 3.77
Tweede klasse morgen: Eupen - Antwerp: 1 @ 1.85

MilsoN

Legacy Member
Bon, nekeer "zot" gedaan:
Ghana-Libie 1X
Zweden-Moldavie 1X
Malaga-Valencia X2

100 -> 180

Sent from my LT22i using Tapatalk

NemesisBE

Legacy Member
Twente - Heracles BTS @ 1.78, ook wel interessant vanavond in Nederland :)

speeding.be

Legacy Member
MilsoN zei:
Bon, nekeer "zot" gedaan:
Ghana-Libie 1X
Zweden-Moldavie 1X
Malaga-Valencia X2

100 -> 180

Sent from my LT22i using Tapatalk
Gelukje met Zweden ... :D Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd een wilde gok vind ik.

MilsoN

Legacy Member
speeding.be zei:
Gelukje met Zweden ... :D Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd een wilde gok vind ik.

Ach had winst/gelijkspel gezet omdat ik wist dat Zweden enkel met spelers uit de Zweedse competitie gingen spelen. Dus al bij al moest dat dan nog geen probleem worden denk ik... Straks nog stressen bij Valencia :)

Sent from my LT22i using Tapatalk

Yelyah25

Legacy Member
Ijshockey vannacht (NHL en AHL)

Columbus blue Jackets - Washington Capitals 1
Adirondack Phantoms (-1,5 HC) - Hartford Wolf Pack 1

@ 6,19 : € 20 --> € 123,80

Antwerp1

Legacy Member
Black zei:
Arsenal
ManCity
Twente
QPR
Atletico
Barca
Napoli
Roma
Juve
Aberdeen



10 euro @ 19.67

Normaal niet van m'n gewoonte om zo'n lage odds te combineren, maar we doen eens zot.
Daarnaast vind ik geen goede wedstrijden in de 2de klasses die ik durf spelen.

Antwerp op Eupen, X2 is mogelijk, of U1.5 in de 1e helft. Als wij het 1e kwartier niet scoren, zakt ons tempo helemaal in elkaar. We geven ook amper kansen weg dus veel goals zie ik ni vallen

MilsoN

Legacy Member
Pff Valencia krijgt 2 heeel grote kansen maar keeper pakt alles :( hopelijk geen deksel op de neus ...

TheRedDevils

Legacy Member
Waarom zit iedereen eigenlijk combi's te maken?
Aguero to score staat @1.57 voor morgen, net als Negredo. Ik denk dat beiden zullen starten dus daar kan je mooi mee verdienen. Ik ga een uurtje voor de match één van hen uitkiezen :p

Arsenal-Fulham 1 (0-1 HC) @1.58
Lierse - Brugge 2 @1.65
Waasland Beveren - Bergen 2 @2.90
Betis - Real Madrid 2 (1-0 HC) @1.75
1 euro op Jelavic to score @4 bij zijn nieuwe club :p


Moeilijke matchen in Engeland, paar mogelijke X'en maar daar wed ik nooit op!

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Twente, St-Etienne, Dordrecht (en hopelijk Vitoria) zijn binnen. Nu nog Malaga..

€2 @5.17

Black

Legacy Member
Kak, saint etienne niet gespeeld...
Gelukkig geen match uit de ranse 2de klasse gespeeld. Behalve Caen, al de rest is vrij verrassend.

NemesisBE

Legacy Member
NemesisBE zei:
Beetje fout gelopen, had er nochtans goeie hoop op ...
gelukkig heeft Persepolis me ditmaal niet teleurgesteld en 0-0 gespeeld tegen de leider.
U1,5 stond aan 2.55

Voor vannacht nog wat singles tennis:
Paire @ 2.50
Cornet-Sharapova > 18,5 games @ 1.87
Cornet +1,5 sets @ 3.05 (mss wel een aanrader aangezien Mariaaaaaa precies niet zo goed tegen de hitte kan)

combi: Muguruza +1,5 sets & Cibulkova @ 1.98

PL voor morgen: Arsenal, X2 Southampton, Liverpool-Aston Villa > 2,5 goals & City >1,5 goals in 2de helft @ 3.77
Tweede klasse morgen: Eupen - Antwerp: 1 @ 1.85

gelukkig ni te veel op de gefaalde bets gezet en het meeste op de gelukte :D
Muguruza winst had ik beter ook genomen, stond aan 3 ofzo :x

MangleR

Legacy Member
Net eens met dat eerste punt in tennis zitten spelen, telkens 50cent, dan verdubbelen indien niet gewonnen.
Liep nog aardig vind ik.

re5z.jpg

MilsoN

Legacy Member
Guidetti & Jelavic scoren lijkt me wel een leuke :D

Sent from my LT22i using Tapatalk

speeding.be

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Aguero to score staat @1.57 voor morgen, net als Negredo. Ik denk dat beiden zullen starten dus daar kan je mooi mee verdienen. Ik ga een uurtje voor de match één van hen uitkiezen :p
Denk dat ik er ook eentje ga uitkiezen. Negrado is in vorm denk ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan