Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bohbobobobobo, ze heeft nog niet gewonnen he. Ik vind Stephens eigenlijk beter dit tornooi (net gelijk Stephens tegen Keys toch beter was dan Halep tegen Muguruza IMO), maar Halep ook zeker verdiend naar de finale. De enige van de favorieten die thuisgaf, er kan dan wel veel spel gemaakt worden rond haar verloren finales maar wat Svitolina hier weer uitstak is toch een pak erger.Maxwell zei:Zelfs Gavin gaat haar eerste slam een verdiende vinden.
Pinkman zei:Spijtig dat ze tegen Halep moest, finale waardig deze partij. Winnaar van deze ging sowieso wel de titel pakken.

Als er iemand niet mag klagen over kansen weggeven en laten liggen door de tegenstand is het wel Nadal de laatste twee matchen. Echt maar matig voor zijn niveau, geen idee hoe Del Potro die eerste set nog zo heeft verkwanseld.Solleke89 zei:Tegen Rafa zondag zal hij niet wegkomen met zo veel kansen te laten liggen.

Dan moet ze het maar afmaken hé. Eerste set is alvast voor Stephens.AreVee zei:Toch Halep supporter hier, ook al speelt Stephens hier al een heel tornooi erg goed (hier na haar eerste of max tweede ronde ook gezegd overigens). Het zou toch bijna een komedie worden moest Halep geen slam hebben en Stephens twee.
Stephens erg goed begonnen maar ze kon het hoge tempo niet aanhouden en Halep is ook gewoon beter gaan spelen (vind ik). Tenzij ze weer last krijgt van haar finale complexen zie ik haar dit niet meer weggeven.Maxwell zei:Stephens het wel fameus aant weggeven nu.