Archief - Tennis - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TooChé

Legacy Member
Met schreeuwen bedoel ik uitbarstingen & vloeken etc. Kreunen is standaard

NemesisBE

Legacy Member
Eerste 3 games bij Keys-Stephens al een pak aangenamer dan het gepeer van Halep-Muguruza.

Maxwell

Legacy Member
Halep toch gewoon uitstekend deze RG? Hoe die Mertens, Kerber en vandaag Muguruza van de baan veegde. Zelfs Gavin gaat haar eerste slam een verdiende vinden.

Maxioso

Legacy Member
Awel, ik moet het met haar finalecomplex nog zien tegen Stephens. De gunfactor is er natuurlijk wel.

Gavin

Legacy Member
Maxwell zei:
Zelfs Gavin gaat haar eerste slam een verdiende vinden.
Bohbobobobobo, ze heeft nog niet gewonnen he. Ik vind Stephens eigenlijk beter dit tornooi (net gelijk Stephens tegen Keys toch beter was dan Halep tegen Muguruza IMO), maar Halep ook zeker verdiend naar de finale. De enige van de favorieten die thuisgaf, er kan dan wel veel spel gemaakt worden rond haar verloren finales maar wat Svitolina hier weer uitstak is toch een pak erger.

Waar ik me vandaag dan toch weer aan stoorde, was dat ge als #1 amper iets anders laat zien als baselinevegen terwijl uw tegenstandster zo zwak is aan het net. Ge verwacht toch altijd dat tikkeltje meer, ook al was het geleverde spel van vegen en lopen uiteindelijk genoeg.


Ik vind de ATP-variant eigenlijk een paaaaaaaak matiger dit jaar. Nadal is niet zo dominant, en bij achterstand wordt hij dan gered door de regen. Del Potro is halvefinalist en die speelt al anderhalve week zo zwak ... niet normaal. Cecchinato is cool, zeker. En Thiem is sterk maar amper getest omdat Zverev kapot was en Nnishikori besloot om maar een halve match op te dagen. Dat ilt niet zeggen dat er geen fijne wedstrijden waren, maar het algemene niveau is niet goed genoeg.

Scifo

Legacy Member
Pinkman zei:
Spijtig dat ze tegen Halep moest, finale waardig deze partij. Winnaar van deze ging sowieso wel de titel pakken.

Snap niet hoe Muguruza set 2 kon verliezen. Kvond ze vrij dominant spelen in set 2, maar zo van die belachelijke fouten da ge denkt van ffs mens :p

Heb toch altijd de neiging om te zeggen dat kleine tennissers een nadeel hebben bij het serveren. Halep 1ste service was toch vrij zwak dat ik gezien heb in set 2.

NemesisBE

Legacy Member
Wat misschien nog het ergste was: Stefaan Lammens als tenniscommentator bij Stephens-Keys :s :s :s

Solleke89

Legacy Member
Thiem komt goed weg. Was veruit de beste sper maar laat zeer veel kansen liggen. Bij 1-1 had het een ander verhaal kunnen zijn. Tegen Rafa zondag zal hij niet wegkomen met zo veel kansen te laten liggen.

Gavin

Legacy Member
Solleke89 zei:
Tegen Rafa zondag zal hij niet wegkomen met zo veel kansen te laten liggen.
Als er iemand niet mag klagen over kansen weggeven en laten liggen door de tegenstand is het wel Nadal de laatste twee matchen. Echt maar matig voor zijn niveau, geen idee hoe Del Potro die eerste set nog zo heeft verkwanseld.

Maxioso

Legacy Member
Hoeveel ballen Del Potro al richting Eiffeltoren geslagen heeft, niet meer bij te houden.

makila

Legacy Member
Ondanks een paar positieve verrassingen toch de verwachte finale. Ik denk dat iedereen de finale Thiem - Nadal in zijn boekje had staan ;)
Misschien beiden niet op hun absolute topniveau maar dat was nog steeds voldoende om de finale te halen.

Ik hoop dat Thiem de finale wint en deze Nadal moet toch te pakken zijn. Maar goed het blijft nog altijd Nadal hé!

AreVee

Legacy Member
Toch Halep supporter hier, ook al speelt Stephens hier al een heel tornooi erg goed (hier na haar eerste of max tweede ronde ook gezegd overigens). Het zou toch bijna een komedie worden moest Halep geen slam hebben en Stephens twee :p .

makila

Legacy Member
AreVee zei:
Toch Halep supporter hier, ook al speelt Stephens hier al een heel tornooi erg goed (hier na haar eerste of max tweede ronde ook gezegd overigens). Het zou toch bijna een komedie worden moest Halep geen slam hebben en Stephens twee :p .
Dan moet ze het maar afmaken hé. Eerste set is alvast voor Stephens.

makila

Legacy Member
Maxwell zei:
Stephens het wel fameus aant weggeven nu.
Stephens erg goed begonnen maar ze kon het hoge tempo niet aanhouden en Halep is ook gewoon beter gaan spelen (vind ik). Tenzij ze weer last krijgt van haar finale complexen zie ik haar dit niet meer weggeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan