Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Ja ok buiten cm punk vs cena dan ... :p Maar dat was weer zo'n one of a kind voorval. De perfecte storyline met de perfecte opponents en dan nog de perfecte timing in punk z'n hometown. Stars aligned toestand :)

Bedoel gwn int algemeen tegenwoordig op nen raw gaan mensen nooit meer zo uit hun dak, en ook het feit da Jim Ross zijn commentaar toen nog zo vol me passie zat heeft er ook wel invloed op denk ik. JERICHO JERICHO JERICHO WINS THE WWF TITLE :bow: epic jim ross

Despe

Legacy Member
Waarvoor zouden mensen uit hun dak gaan ?
Voor cena die voor de 100ste keer de titel wint ? :puke:

camino

Legacy Member
Despe zei:
Waarvoor zouden mensen uit hun dak gaan ?
Voor cena die voor de 100ste keer de titel wint ? :puke:

Ja, dat heeft er ook wel mee te maken, er zijn zovele goeie en zelfs nieuwe wrestlers, je kan ze niet allemaal in 123 kampioen gaan maken natuurlijk maar tis idd wat aan het tegen steken zeker ivm cena maarja, short verkoop he daar draait het hem om.

Glaeden

Legacy Member
tzou mss eens ni slecht zijn dat ze voor meer dan een jaar dezelfde champ hebben

kben Wrestlemania 20 aant zien, die match van Triple H vs HBK vs Chris Benoit is om duimen en vingers vanaf te likken. Het technisch worstelen zoals dat van Shawn Michaels en Benoit in het begin van de wedstrijd is iets wat ik mis de laatste tijd.

Marginal0

Legacy Member
Ja t'is natuurlijk niet meer zo episch als vroeger. Showboating heeft prioriteit nu, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk. Ik kijk het tegenwoordig meer om de segments eigenlijk. De matchen boeien me weinig. Als ik het technisch wil zien kijk ik gewoon mijn RoH dvd's.

Zijn hier trouwens wat mensen uit het Leuvense? Anders gaan we binnenkort nog es een WWE event zien op groot scherm (in nen aula in't centrum). Altijd vet.

Re@V0r

Legacy Member
Glaeden zei:
tzou mss eens ni slecht zijn dat ze voor meer dan een jaar dezelfde champ hebben

kben Wrestlemania 20 aant zien, die match van Triple H vs HBK vs Chris Benoit is om duimen en vingers vanaf te likken. Het technisch worstelen zoals dat van Shawn Michaels en Benoit in het begin van de wedstrijd is iets wat ik mis de laatste tijd.

vind k persoonlijk ook een supermoment...
je mag zeggen wat je wil over Benoit, na hetgeen hij gedaan heeft, maar die title-win is er echt eentje op nooit te vergeten: de titel winnen op WM nadat hij er al die jaren voor gevochten en gewerkt heeft, en dan nog tegen 2 (future) legends als HHH en HBK

Royco

Legacy Member
Grappig hoe CM punk nu bij da elite kringetje hoort opeens :) Van rebel naar corporate ass kisser :unsure:

Dj Sephiroth

Legacy Member
die oude clips met booker t blijve toch grappig ze

booker t sings HBK theme - YouTube

beter dan wat hij nu altijd zit te brabbelen

"WAIT A MINUTE!!"

"OOOOOOHHHHHHHHH..."

"THIS SUPERSTAR IS IN MY FAVE 5" (gans da SD roster zit in zijn fave 5 volgens mij) :p

hatetn

Legacy Member
shuckie duckie quack quack.

ze moesten die eerste match trouwens veel langer laten gaan op raw. ik ging gewoon plat toen ze ermee begonnen

Glaeden

Legacy Member
hatetn zei:
shuckie duckie quack quack.

ze moesten die eerste match trouwens veel langer laten gaan op raw. ik ging gewoon plat toen ze ermee begonnen

idd, kvond dit ook best wel zalig.

Heel die 'walking out' storyline vind ik best wel aardig, ze moeten enkel die Laurinaitis (spelling) eruit halen want die vent heeft het charisma van een zak patatten..

hatetn

Legacy Member
tna ppv voor degene die hem zouden overwegen

3 uur de ene spot na de andere. ik denk dat enkel roode vs angle een paar moves hadden. hoogtepunt is hogan die face wordt. en politiek die ervoor zorgt dat angle zijn titel mag houden. ze zien geen toekomst in roode en gaan hardy weer pushen:doh:

Glaeden

Legacy Member
Wie weet, volgens mij gaat Roode de titel toch nog krijgen hoor. Waarschijnlijk op Impact zelf of mss de volgende PPV. Het zou mij verbazen als ze het erbij zouden laten om Kurt Angle al cheatend de titel te late houden.

Aan die Hogan vs Sting match was niet veel te zien qua wrestling, kvond het nochtans wel entertainend :)

De eerste wedstrijd tsn Kendrick en Aries was dan weer echt wel goed, en RVD vs Lynn kon ik ook wel smaken. Anderson die Ray daar mist op die tafel was het meest hilarische moment van de hele ppv xD

Royco

Legacy Member
Hatelijk gewoon bij die taped shows, dat fake crowd geluid die ze er in editen.

Vengeance wordt de sleeper PPV net voor the big one i guess.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik heb de spoilers van de volgende impact is gelezen. Ik vind het echt maar zever.

Laten we eerst de BFG series houden, Roode een enorme push geven, hem een knaller van een titelmatch geven op BFG zelf ..... en dan hem laten verliezen om de titel aan Storm te geven in een squash match op impact. Goed zo Hogan. Heel goed.

Echt jammer. Ze waren zo goed bezig. Roode had echt moeten winnen op BFG.

Royco

Legacy Member
Ben totaal niet mee met TNA, logisch ook ...
maar kvind het toch nice dat er daar eindelijk nog nen keer iemand van TNA zelf de world title krijgt ipv de Kurt Angles of Jeff Hardys

siegfried16

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Ik heb de spoilers van de volgende impact is gelezen. Ik vind het echt maar zever.

Laten we eerst de BFG series houden, Roode een enorme push geven, hem een knaller van een titelmatch geven op BFG zelf ..... en dan hem laten verliezen om de titel aan Storm te geven in een squash match op impact. Goed zo Hogan. Heel goed.

Echt jammer. Ze waren zo goed bezig. Roode had echt moeten winnen op BFG.

FYI Hogan ziet niet in het writers team van TNA, en heeft backstage geen invloed gehad op de titelwedstrijden. Hij zegt zelfs op twitter dat mensen eerst moeten afwachten wat het verhaal gaat geven, en dat ga ik ook doen. Even voordeel van twijfel geven en dan zien we wel.

Hogan vs Stings was uiteraard qua match helemaal niet interessant, Hogan kan geen bumps meer veroorloven. Maar het deel na de wedstrijd vond ik dan weer heel interessant en goed uitgevoerd. Qua verhaal waarde en de reuzepop erbij wel top :)

Glaeden

Legacy Member
siegfried16 zei:
FYI Hogan ziet niet in het writers team van TNA, en heeft backstage geen invloed gehad op de titelwedstrijden. Hij zegt zelfs op twitter dat mensen eerst moeten afwachten wat het verhaal gaat geven, en dat ga ik ook doen. Even voordeel van twijfel geven en dan zien we wel.

Hogan vs Stings was uiteraard qua match helemaal niet interessant, Hogan kan geen bumps meer veroorloven. Maar het deel na de wedstrijd vond ik dan weer heel interessant en goed uitgevoerd. Qua verhaal waarde en de reuzepop erbij wel top :)

Vond ik ook, best wel netjes hoe Sting zich telkens blijft heruitvinden.

Re@V0r

Legacy Member
siegfried16 zei:
FYI Hogan ziet niet in het writers team van TNA, en heeft backstage geen invloed gehad op de titelwedstrijden. Hij zegt zelfs op twitter dat mensen eerst moeten afwachten wat het verhaal gaat geven, en dat ga ik ook doen. Even voordeel van twijfel geven en dan zien we wel.

Hogan vs Stings was uiteraard qua match helemaal niet interessant, Hogan kan geen bumps meer veroorloven. Maar het deel na de wedstrijd vond ik dan weer heel interessant en goed uitgevoerd. Qua verhaal waarde en de reuzepop erbij wel top :)

misschien ben ik dan de enige die vindt dat het qua verhaalwaarde totaal op nix slaat?
eerst toekomen als face, dan een nogal voorspelbare heelturn maken om dixie buiten te borstelen en leider te worden van de heel-stable op dat moment... om dan te verliezen en plots terug face te worden tegen zijn eigen faction die hem komt helpen :wtf:

Glaeden

Legacy Member
Heb net Impact van gisteren gezien

Kmoet zeggen dat ik wel blij ben dat die gast de titel heeft gepakt, de manier waarop was gwn wat belachelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan