Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Extreme Rules was vette ppv!

Punk vs Y2J was beste match imo :niceone:

En ouch @ Brock, beetje jumpke verkeerd ingeschat :p Nog geluk gehad dat hij niks gebroken heeft, of heel die angle was naar de zak :eek:

Het geen ik mij wel afvraag is hoe ze Brock gaan featuren in toekomstige matches, kbedoel .. hij kan toch nie altijd in halve MMA-mode zijn? 'T is nie omda Cena zo klappen kan vangen da hij da bij iedereen gaat doen?! Dit snap ik niet goed ... zien wel zeker.

Was wel verschoten dat Cena de clean pin kreeg, maarja nu is er een injury angle(legit of niet?) en zijn we die ffkes kwijt voor een paar maanden.

Benieuwd voor RAW vanavond!

edit: lees net op twitter dat Cena op RAW zal zijn vnv, dus nog niet volledig vanaf :p

Re@V0r

Legacy Member
naart schijnt was Brock redelijk stiff aant worstelen en waren sommige dingen echt wel op het randje :p
kmoet de match nog zien, maar ben wel eens benieuwd...
op zich vind k het wel een kleine fail qua booking met dit resultaat ma soit
idem voor de manier waarop men met Kane omgaat sinds zijn return eerlijk gezegd! het zag er allemaal imposant en angstaanjagend uit (de evil Kane die terugkeerde om terreur te zaaien), maar wa is het nut als em zijn 2e fued op rij sinds zijn return kansloos verliest :wtf:

camino

Legacy Member
Schitterende extreme rules gezien, ook de laatste match alleen het resultaat beetje lachwekkend maar soit, was fun.

Die lesnar das echt een beest, moest die voor echt vechten tegen cena cena houd het nog geen 5min vol tegen lesnar, das echt ne zot datte.

mijas65

Legacy Member
lesnar is echt zo ne zotte zit op momenten precies nog in ufc
ben benieuwd hoe hij zou zijn tegen cm punk ofzo die mannen zijn gewoon volledig gebroken na 5 min ...

meer van dees !

Glaeden

Legacy Member
mijas65 zei:
lesnar is echt zo ne zotte zit op momenten precies nog in ufc
ben benieuwd hoe hij zou zijn tegen cm punk ofzo die mannen zijn gewoon volledig gebroken na 5 min ...

meer van dees !

wilde gij meer van da? ik vond die wedstrijd tegen Cena gwn pure garbage.. Da kan toch niet de bedoeling zijn dat die half die locker room bijeen gaat kloppen voor de fun of it...

was niks aan te zien

camino

Legacy Member
Glaeden zei:
wilde gij meer van da? ik vond die wedstrijd tegen Cena gwn pure garbage.. Da kan toch niet de bedoeling zijn dat die half die locker room bijeen gaat kloppen voor de fun of it...

was niks aan te zien

Ik vond het super alleen de uitslag niet, ze hervalden terug in hun ouwe doen.

Royco

Legacy Member
Urgh nie weer deze discussie...

Attitude era is voorbij, get over it. :ironic:

Daniel Bryan n1 contendor vr WWE championship :applause:

Delirium

Legacy Member
Royco zei:
Daniel Bryan n1 contendor vr WWE championship :applause:

Strange outcome. Maar toch nier verrast eigenlijk.
Bryan zijn fued met Sheamus is dan plots voorbij? Ben dan benieuwd wie er dan n1 contender gaat worden voor WHC? Wel nog een goeie RAW.

Ze mogen Ziggler ook wel nog eens terug een push geven. Had den indruk dat toe toch het publiek achter hem had op Extreme rules.
Had toch verwacht dat CM Punk nog een fles Jack Daniels op Jericho zijn kop ging kapot slaan :p Maar 't was toch één van de betere matches dat ik de laatste tijd nog gezien had. Jericho blijft toch echt wel een supertalent hoor.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Urgh nie weer deze discussie...

Attitude era is voorbij, get over it. :ironic:

Daniel Bryan n1 contendor vr WWE championship :applause:

Die heeft zijn rematch gehad nu?
Tzal del rio zijn die tege sheamus zal vechten voor de titel.

MegaMentor

Legacy Member
@Extreme Rules, Lesnar vs Cena

Eindelijk nog eens een match die niet gericht is op alle 12-jarige kijkertjes...

Jammer van het einde maar uiteraard weer te verwachten. Super Cena...

camino

Legacy Member
Ik had nie verwacht big show het kwijt zou zijn maar ik vind het wel goed cody deze titel terug geeft, big show steekt me ook zo beetje tegen,pf. Mja, ik heb het mss altijd iets meer voor de onpopulaire wrestlers. :)

Re@V0r

Legacy Member
Bryan vs Punk en zal wel Del Rio vs Sheamus worden dan idd

khoop persoonlijk wel dat Punk dan nog mag retainen... kzou het persoonlijk wa lullig vinden om Bryan de ene titel te ontnemen om hem 2 maand later de andere te geven

Glaeden

Legacy Member
mijas65 zei:
vroeger was het nog vele ''harder'' zenne ...

sinds paar jaar geleden is het beetje '' kinderachtig'' geworden

dat waren de glory jaren
Mankind vs. Undertaker (Hell in a Cell) - Video Dailymotion

ik snap wa je wilt zeggen ze met dat harder zijn maar daar komen nog wrestling moves aan te pas. Die wedstrijd van Cena vs Lesnar was enkel ma hem tegen de grond krijgen en kloppen. Als ik echt fighting wil zien dan kijk ik wel naar UFC, hier wil ik zo'n 'omfg' momenten zien zoals die king of the ring wedstrijd naar waar je linkt (niet dat ze dat nog gaan riskeren ze :p ge moet ma zot zijn om daar af te willen donderen xD)

soit, Sheamus vs Del Rio voor het WHC kan wel leuk worden. Hoewel ik Sheamus veel liever in een heel rol zie.

HelpYouFall

Legacy Member
Wat bedoelen jullie juist met UFC-mode? Slechte submission defense en 0,0 head movement? Goed dat die clown terug in de WWE zit :niceone:

Royco

Legacy Member
HelpYouFall zei:
Wat bedoelen jullie juist met UFC-mode? Slechte submission defense en 0,0 head movement? Goed dat die clown terug in de WWE zit :niceone:

Alé proficiat , leave thread pls thanks :niceone:

Marginal0

Legacy Member
mijas65 zei:
vroeger was het nog vele ''harder'' zenne ...

sinds paar jaar geleden is het beetje '' kinderachtig'' geworden

dat waren de glory jaren
Mankind vs. Undertaker (Hell in a Cell) - Video Dailymotion

Elders is het nog steeds harder. Check de puro pics die ik gepost heb. Op mijn profiel moeten ze nog altijd erges staan.

Het is niet nieuw om een kleine MMA-influence in te brengen in het pro wrestling-gebeuren, en is niets mis mee. Van WWE had ik het echter niet verwacht. Ze zullen allicht desperate zijn om wat MMA fans te lokken. Ik zie die echter nooit blijven hangen als je naar het mainstream product van WWE kijkt.

camino

Legacy Member
Ben beetje fan aant worden van dien ryback, ik vond die in nxt al nie slecht maar nu ben ik nog meer onder de indruk. Zo'n beest :p, mensen roepen al goldberg naar deze, das wat mij betreft een mooie appreciatie naar ryback toe.

Royco

Legacy Member
camino zei:
Ben beetje fan aant worden van dien ryback, ik vond die in nxt al nie slecht maar nu ben ik nog meer onder de indruk. Zo'n beest :p, mensen roepen al goldberg naar deze, das wat mij betreft een mooie appreciatie naar ryback toe.

Zolang hij niets anders doet dan week na week Locals en jobbers squashen heb ik nie echt een mening over hem om eerlijk te zijn :) Er zijn al zoveel zulke pushes geweest, we zullen wel zien wat er van komt zeker?

Oh, Goldust released. Spijtige zaak voor de divas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan