Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
camino zei:
En, is AJ in real life een konijntje of ist ook dankzij veel bazaar op haar face? :).

Denk daze in het echt nog eens dubbel zo cute is :p
maar man die is klein :p

En dien Big E is int echt nen beer van ne vent, dubbel zo breed als mij en die armen amai. Die pakte Kane me gemak op :p

camino

Legacy Member
inkei zei:
Denk daze in het echt nog eens dubbel zo cute is :p
maar man die is klein :p

En dien Big E is int echt nen beer van ne vent, dubbel zo breed als mij en die armen amai. Die pakte Kane me gemak op :p

Big E is dienen mee ziggler zeker waar je het over hebt? Ik meende dat deze het record ofzo gewichtheffen ofzo eens had behaald, ik kan fout zijn, tis zeker ne ferme peet ook ;).
Mark Henry is nog zo enen ;), dien heeft dan geen mooie afgetrainde spieren maar dien kerel is megasterk in real life.
Brock lesnar is nog zo enen en dienen heeft dan nog eens het voordeel em veel gevechtsporten heeft geleerd.

inkei

Legacy Member
Haha, ja idd, dat was ne powerlifter vroeger en die is nog geen 1m80 maar weegt wel over de 120 kg, 1 brok spieren :p

Brock Lesnar zullen we spijtig genoeg niet op houseshows zien :(

Xevven

Legacy Member
New rumore about BATISTA (M.R.T)
Dave Batista Close to a WWE Return; Possible Feud w/ Lesnar?
Batista According to Dave Meltzer of the Wrestling Observer, Former WWE Superstar Dave Batista has been working to get back into wrestling shape, and is fast approaching his 290-pound billed weight during his last run with WWE. The former 6-time World Champion left WWE in 2010 to pursue his interests in acting, as well as a career in Mixed Martial Arts.

Batista has said in recent interviews that he is interested in returning to the WWE, and listed part-time workers such as The Rock and Brock Lesnar as potential opponents. With the future of the planned Rock/Lesnar match currently unknown, it is possible WWE would push to bring back Batista to fill the role of Dwayne Johnson, who was injured in his WrestleMania match with John Cena.

Nice :D

Breskuz

Legacy Member
En hier hebben we dan onze nieuwe champion... Bastista die na zoveel jaar wraak wilt op superma... uh Cena

inkei

Legacy Member
Weer een part timer erbij ? Zolang ze hem maar ni feeden aan Cena is dat goed.
Batista vs Brock Lesnar lijkt mij een verloren kans, net zoals HHH vs Brock Lesnar. ZZZZ

mcgrave

Legacy Member
Nog ene die de spotlight van het talent zou halen, bij Lesnar, The Rock en HHH kan je dit wel nog geloven dat zij PPV's kunnen sellen ook al zie ik maar een van die 3 graag performen. Maar Batista is het zien niet waard, opgespoten weinig cardio mss nu iets beter en techniek heeft ie al helemaal niet. Overall zijn er weinig feuds die me nu nog interesseren, Punk is effe weg waarschijnlijk. Lesnar vs HHH III niet interessant (Lesnar zou normaal opkomen de RAW hiervoor om Rock tegen te gaan maar ie was dan geblesseerd en plan is niet doorgegaan..). Cena tegen Ryback, eerst zag het interessant uit maar ze zetten Ryback nu al neer als de zoveelste laffe heel. Feed me more gaat ook niet meer op als hij uitgedaagd word en uit de ring stapt, typische WWE BS.

MmoRpgGuy

Legacy Member
btw er doet een gerucht de ronde dat rvd naar WWE zou gaan aangezien zijn contract bij TNA verlopen is

inkei

Legacy Member
Punk zou toch weg blijven tot Summerslam normaal, tenzij de ratings zwaar beginnen zakken.

WarCry-dude

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
btw er doet een gerucht de ronde dat rvd naar WWE zou gaan aangezien zijn contract bij TNA verlopen is

Zal wel niet waar zijn. Kdenk niet dat RVD nog genoeg star power heeft om interessant te zijn voor de WWE.

En kheb de nieuwste raws nog niet bekeken maar Ryback is nu dus plots een laffe heel? Da's stom... Het was net zo goed dat er nog eens een geloofwaardige powerhouse was.

Xevven

Legacy Member
WarCry-dude zei:
En kheb de nieuwste raws nog niet bekeken maar Ryback is nu dus plots een laffe heel? Da's stom... Het was net zo goed dat er nog eens een geloofwaardige powerhouse was.

Hij heeft cena in de rug aangevallen. Een week later daagt Cena Ryback uit voor een match en Ryback stapt gewoon uit de ring.


Edit: slappe raw :(
Die superkick van Tamina op AJ was wel lache :D
I no like waar ze met Ryback heen gaan en tbh zijn in ring met Foley was imo slecht :(

camino

Legacy Member
Allee, tis weeral opvallend en voorspelbaar; ze zijn nu van ryback ne slechte aant maken zodat dat meteen de reden is super cena zal winnen in extreme rules.
Ben da gewoon moe maar echt moe en kotsbeu.

Xevven

Legacy Member
Zijde daar nu weer met uw gezaag over Cena ... Als het u zo hard tegensteekt, waarom kijk je dan nog?

camino

Legacy Member
inkei zei:
Voor Daniel Bryan uiteraard :p

is een goeie wrestler waar ik me int begin in vergist had.
Zie em graag bezig, heeft een goede rol ook enz...

Waarom ik kijk; er is gelukkig meer en beter dan dienen fruitypebble.

WarCry-dude

Legacy Member
Ik verschiet er altijd van hoe een moordende agenda die worstelaars wel niet hebben. Ze hebben pas de show van het jaar gedaan en hup, den dag nadien alweer raw. Dan komen ze daar worstelen in Amsterdam en dan hop, weer naar Amerika voor Main Event, Smackdown en Raw met weetikveel welke house shows er nog tussen. Ik vond het ook al zo merkwaardig dat ik hier in Japan dezelde wrestlers op een house show had gezien die ik twee dagen erna live in de VS op raw zag en nu lees ik weer dit: Fandango And The Shield Flown Into RAW, Update On The Rock Having Surgery, Mick Foley's Haircut - WrestlingInc.com

Het zou toch echt niet aan mij besteed zijn zenne. Ik vraag mij vaak af of wrestling niet beter met seizoenen zou werken zoals tv series en "echte" sporten. Zal wel niet genoeg geld in het laatje brengen voor de McMahons zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan