Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Oei, mijn vraag heeft de zoveelste TNA Vs. WWE discussie uitgelokt. *evacueert*

bwa hij stelt toch een normale vraag ;p
don't feel so attacked

net tna gekeken en was met up en down.
nieuwe main event mafia met sting, toch nieuwschierig :)
wow, crimson terug na 12 maanden en direct een BFG match zeer straf...
eric young vs austin aries was wel nice match

wat ik mis bij wwe ( al volg ik het niet zo precies meer sinds +-2 jaar) is een veranderingen van good to bad en andersom.
bij tna hebt ge nu vooral aj styles die een al even een dikke turn heeft. terwijl die blijft gecheerd worden
bij wwe heb je dan randy, cena die toch ook na al die jaren eens een verandering mogen weerbrengen imo

Re@V0r

Legacy Member
Razer zei:
wow, crimson terug na 12 maanden en direct een BFG match zeer straf...

mijn gedacht was eerder: Crimson terug na 12 maanden en direct een vernederende loss tegen een kansloos character als Joseph Parks...

Royco

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
ik snap niet wat mensen tegen tna hebben ?

-De inconsistentie van storylines / idiote reveals etc. (Zoals TAZ die onthuld werd bij die sons of anarchy rip-off toestand ginder ... OH MY GOD ITS TAZ *insert tumbleweed scene* )

-Dixie Carter die gewoon nen mark is voor WWE has beens

-Hogan

-Mensen die constant in TNA gebracht worden die genen rotten bal gaan doen om hen beter te maken en hun alleen maar geld kosten om dan goeie wrestlers te ontslaan. (Pacman Jones/King Mo/ Rampage Jackson)

Kan zo blijven doorgaan, kheb TNA echt al zoveel kansen gegeven, kheb al zoveel geprobeerd om er naar te kijken maar heb elke keer spijt ...

En kzeg nie da WWE elke week een top product aflevert; maar toch blijft het voor mij het leukst om naar te kijken.

Razer

Legacy Member
RVD terug naar WWE :)
was te verwachten, maar dik oké

benieuwd wat ze met hem gaan aanvangen
vanaf juli pas

Royco

Legacy Member
Payback was een solid PPV, goeie matches en title changes buiten ADR .. zucht.

Zag ik daar ook een heel turn voor ADR en (semi)face turn voor Ziggler? Hopelijk krijgt hij de titel binnenkort terug. Hij heeft hem nauwlijks kunnen bewijzen als champ door die hersenschudding.

Re@V0r

Legacy Member
meh
niks tegen ADR maar vrij nutteloze title run van Ziggler...
idem voor Barrett trouwens, heeft die eigenlijk 1 match gewonnen als IC-champ?

camino

Legacy Member
RVD schitterend :).

Dat van Ziggler vond ik ook raar, der moet toch een reden voor zijn ze dit gedaan hebben?

De macthen waren steengoed, alleen die met kane vond ik de mindere.

Leuke titels zien veranderen.

Royco

Legacy Member
camino zei:
Dat van Ziggler vond ik ook raar, der moet toch een reden voor zijn ze dit gedaan hebben?

Volgens mij hebben ze het puur gedaan om heat op Alberto Del Rio te plaatsen. Ze wisten dat het in Chicago was (altijd cheers voor de heels) Dus ze wisten dat Chicago pissed ging zijn als Ziggler verloor ... en ze hebben die crowd gebruikt om Ziggler face te maken en Alberto Del Rio heel. Alleen denk ik niet dat Ziggler een full face gaat worden, meer een tweener (tussen de twee)

camino

Legacy Member
Ze zijn er al mee bezig; opeens word del rio terug een slechte, zal snel z'n titel kwijt zijn denk ik, valt op :).
Ook Aj vanhetzelfde, denk niet ze die titels lang gaan houden.

Big E haha die Aj op de schouder wegdeed, super.

Wat was dat voor raars bij de match van daniel bryan vs orton?

En die Kathlyn alsk de naam goed schrijf; haar meloenen floppen er bijna altijd uit haha, zit ze da telkens op te trekken.

Mark henry; held haha :).

camino

Legacy Member
Royco zei:
Wat een RAW weeral man man man.

Brock Lesnar vs CM Punk voor summerslam waarschijnlijk? Zou me verwonderen da ze het op MITB doen maar kan altijd.

Bijna Camino? :p http://i.imgur.com/jwyXHpU.jpg > http://27.media.tumblr.com/tumblr_m22qkaAMJy1qk5ynno1_400.gif

Wow en Henry maat ... had mij helemaal fooled. Zalig! Hij verdient wel een WWE title run imo. En dan Daniel Bryan die het van hem afneemt .. zou mooi zijn.

Denk je dat Cena zo snel z'n titel zal kwijt zijn?

En idd, Daniel Bryan verdiend ook een/de titel, die is echt wel super. Ik geef toe ik in deze mis was in den beginne :) maar dat kwam omdat we of ik toch veel te weinig zagen van deze, daardoor had ik zoiets van, wtf komt die daar nu in godsnaam doen en het was ook verstandig om een baard te laten groeien, dat staat hem veel beter, the flying goat.

Ik zou het toch triest vinden moest Lesnar tegen Punk verliezen. Tegen HHH eens verliezen is begrijpelijk, HHH is ook een ferme pee en ja ik weet het, tis wwe natuurlijk maar toch, Punk mag een goeie wrestler zijn en populair bij vele mensen, zo'n persoon kan/mag niet winnen van me tegen het beest Lesnar.

Raw vondk super.

Royco

Legacy Member
Ja Stacy Keibler. :drool:

Damn toen op RAW de divas nr buiten kwamen tijdens Stephnanie/AJ segment besefte ik pas hoe zielig de vrouwendivisie er uitziet tegenwoordig ...

Razer

Legacy Member
amaai, eindelijk zijn die tag teams belts voor knockouts on the line
best funny toen EY zei: i'm not a real women ( hopelijk gaat EY nu naar MEM )
maar waar was tara ?
de vernieuwde MEM song is best nice imo
sting in zijn smoking met zijn klein sikje maakt zijn look wel af

Re@V0r

Legacy Member
Angle in MEM was wel te verwachten
ben benieuwd naar de rest
wtf zou EY in MEM gaan doen... bij MEM verwacht ik toch wel 'grote' namen, geen under/midcarders

Razer

Legacy Member
kzou het gwn nice vinden, kvind da die toch eens een ferme boost mag krijgen
en EY is al eens met een 12man tag mee geweest en vond dat ferm ( main event lockdown )

voor de rest veronderstel ik dat joe, magnus, abyss, en misschien een terugkerende scott steiner er in zullen zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan