Archief - 10 Loten van 100 US comics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowscan

Legacy Member
Dit lot kan comics bevatten van:

- Spiderman
- X-men
- New X-men
- X-man
- Spiderwoman
- The Punisher
- Gen13
- Red Devil
- Savage Dragon
- Spawn
- ...

Allemaal in nieuwstaat.

Weg wegens stopzetting hobby! Vele in sleeve!
NIEUWPRIJS TOTAALPAKKET: $295

HighWire

Legacy Member
Moet je es een PM naar Malkavian sturen, die verzamelt zo een dingen meen ik me te herinneren

Brandt

Legacy Member
wat is het totaalpakket?

10 loten van 100strips, m.a.w. 1000strips?
of 1 lot van 100 strips?

sry als dit een stomme vraag is :s


oh, en ps:
in welke taal zijn ze? engels? frans? japans? timboektoe-aans?

thx in advance :)

BiZi

Legacy Member
Brandt zei:
wat is het totaalpakket?

10 loten van 100strips, m.a.w. 1000strips?
of 1 lot van 100 strips?

sry als dit een stomme vraag is :s


oh, en ps:
in welke taal zijn ze? engels? frans? japans? timboektoe-aans?

thx in advance :)

Ik vermoed Engels, aangezien hij ze als US comincs verkoopt.

Maar had graag ook wat info over die prijzen geweten. (waarom in dollar !?)

Merci alvast!

PS: van waar ben je?

Mvg

Shadowscan

Legacy Member
Hmm jah oké die Nieuwprijs (per pakket) komt misschien wel wat raar over maar het is de totale waarde van een pakket van 100 comics (nie 100% maar een schatting).

en het gaat hier over 10 pakketten van 100 comics. Taal: Engels (verwijzing naar US ;) )

Hoop dat het nu een beetje duidelijker is :P

En ben van Aarschot in Vlaams-Brabant...

Raukaris

Legacy Member
dus als ge een lot koopt (van 100comics dan?) weet ge ni welke ge krijgt of hoe zit het? Heb ook wel intresse..;

Shadowscan

Legacy Member
Raukaris zei:
dus als ge een lot koopt (van 100comics dan?) weet ge ni welke ge krijgt of hoe zit het? Heb ook wel intresse..;

Mjah da's dus één van de redenen waarom ik deze weg doe, ze zijn ooit is door elkaar geraakt (door grote kuis van madam moeder) en daardoor is het dus totally fucked up.

Heb ze proberen te sortere maar het is echt onbegonne werk. Daarom doe ik ze dan ook weg.

Dus idd de inhoud van het lot is een vraagteken maar het zijn stuk voor stuk wel leuke comics.

en voor een betere verduidelijking het gaat hier over:
10 loten van 100 comics (wat 1000 comics in totaal maakt)

Malkavian

Legacy Member
ik bied 75 euro
Kweet niet welke comics, dus kan goed zijn dat de helft dubbel is, dus bijdeze 75 euro.

Sorteren moet ik toch met mijn huidige collectie doen, die atm +2300 is. Dus yeah paar meer of minder ;) Maakt nie vele uit :D

Spukky

Legacy Member
Ik heb eigenlijk alleen intresse voor de Spawn comics.
Moest je deze er kunnen uithalen wil ik wel een bod doen (naargeland het aantal) en ze komen afhalen.

Shadowscan

Legacy Member
Spukky zei:
Ik heb eigenlijk alleen intresse voor de Spawn comics.
Moest je deze er kunnen uithalen wil ik wel een bod doen (naargeland het aantal) en ze komen afhalen.

Ik zal zien wat ik kan doen.

Btw, als je biedt gelieve dan te vermelden of het voor 1 lot of voor het totaal pakket is.

Malkavian

Legacy Member
wat had je dan in gedachten?
Ik weet niet welke comics, weet niet welke nummers, dus kvind het een mooi start bod voor TOTALLY in the Dark comics te kopen ;)

Meeste comics verliezen hun waarde (nieuw prijs) na een tijd en gaan dan gemakkelijk voor de helft van de prijs.

Shadowscan

Legacy Member
Jah tuurlijk begrijp ik volkomen :D
Maar heb echt de moed ni om er aan te beginne :P

Malkavian

Legacy Member
Shadowscan zei:
Jah tuurlijk begrijp ik volkomen :D
Maar heb echt de moed ni om er aan te beginne :P

Daarom men bod ;) Als er iemand anders hoger gaat zal ik wel zien ;)

Shadowscan

Legacy Member
Die van The Punisher hebbek wel nog in lijst:
(the)punisher (1993) nr.76-82-87-91
(the)punisher (1996)nr.10-16
(the)punisher(1999)nr.4-9
(the)punisher 2099 nr.1
(the)punisher 2099 nr.1 (jaar 2004)
(the)punisher(marvelknights) nr.7-8-9-10-11-12-14-15-16-17-18-26-27-36-37
(the)punisher(maxcomics)nr.6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23
(the)punisher mangaverse nr.1
(the)punisher,the origin of microchip nr.1
(the)punisher,red xmas (oneshot)
(the)punisher ,war journal nr.31-39
(the)punisher ,the official movie adaption nr.1-2-3 volledig
(the)punisher ,the end (one shot)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan