Archief - 2 disneyland parijs dagtickets te koop 2nd attempt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=Dujosh=

Legacy Member
2de attempt dus voor deze kaarten te verkopen.
elke kaart geef je toegang tot : disneyland park en walt disney studios.

2 kaarten verkrijgbaar
nieuwprijs : 54€ per kaart
meeneemprijs : 44€per kaart.
beginprijs : 37.5 €per kaart.

exclusief bieden.

reden verkoop : heb deze voor men ouders, maar zij hebben hun reis zonder dat ik het wist al zelf geboekt met tickets inclusief.
dus zijn mijn kaarten nu nutteloos.

=Dujosh=

Legacy Member
genoteerd alvast voor 75 euro.

laten we zeggen dat meeneem 85 euro is.
want heb momenteel wat geld nodig:)

=Dujosh=

Legacy Member
degene die me eerst 80€ exclusief wilt bieden, mag de kaarten hebben.

=Dujosh=

Legacy Member
bieden gaat tot zondag 13.00

indien niemand hoger biedt zijn de tickets voor Ruben182

=Dujosh=

Legacy Member
13.00, tickets zullen voor ruben182 zijn he :)
kzal je een pm sturen direct zi

Goldrusher

Legacy Member
Tip: ga pas in november, dan zijn alle grote nieuwigheden af.

=Dujosh=

Legacy Member
back for sale,
aangezien ruben182 ineens de tickets niet meer moet hebben.

Nightfall

Legacy Member
75€ onder voorbehoud (eerst bespreken met mn vriendin ;) )

-> kaarten staan toch niet op naam ofzo? Niet dat ik daar sta en voor een of andere reden niet binnen kan..?

(rond 21u a 22u post ik bevestiging)

=Dujosh=

Legacy Member
ok sgoed,
laat maar iets weten

en het staat niet op naam neen :)
je komt zonder problemen binnen met de kaartjes

Ruben182

Legacy Member
Als mijn vader plots zegt dat ik ze goedkoper kan krijgen via zijn werk is het toch logisch dat ik dat doen eh?
Het spijt me dat ik dat pas te weten kwam nadat ik het gewonnen had, maar je kan toch begrijpen dat ik ze dan niet meer kan kopen.
Srry maar ik vind het geen reden om me een slecht itrader punt te geven zonder het te bespreken.:doh:
Het is niet dat ik je heb opgelicht eh! (dat zijn de mensen die slechte punten verdienen)

=Dujosh=

Legacy Member
kijk,
als je van plan bent om op reis te gaan, bespreek je dat normaal eerst met je ouders he. zo is dat in mijn geval.

je hebt me niet opgelicht,
maar je bent wel al de zoveelste nu die biedt, en dan uiteindelijk zegt
"sorry ... maar ... "
voor mij is dit een enorme verveling dat ook voor frustratie zorgt.
dus bij deze men excuses voor de itrade, maar ik heb het bij de andere ook gedaan. rules are rules.

Ruben182

Legacy Member
Waarom zou ik alles met mijn ouders bespreken? :)
Ik zie ze maar een paar keer per week en toen kwam het ter sprake van disneyland..
Ik vind het ook belachelijk dat je "kan ze via papa krijgen" er bij zet..
Zeer kinderachtig moet je het mij vragen..

Nightfall

Legacy Member
Updateje: Ik zal de kaarten ook helaas niet kunnen kopen, heb met mn vriendin berekend hoeveel ons het met vervoer en overnachting zou kosten, en daar komen we als studentjes niet aan :)

Bij deze bod ingetrokken en veel succes met de verkoop verder

(free up)

=Dujosh=

Legacy Member
geen probleem,
zal ooit wel iemand vinden die het nodig heeft:)

=CID=Drone

Legacy Member
krijgen mensen die al eens tickets van u hebben gekocht getrouwheidskorting? :D :p





( dus ja ben weer geintreseerd, gij schijt tickets de laatste tijd zeker :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan