Archief - 2 tickets autosalon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LinQ

Legacy Member
2 tickets te koop voor het autosalon.
geldig op alle dagen behalve zondag

liefst afhaling te hoboken (post op eigen risico)

min prijs : 12€

nerdz

Legacy Member
Op welke momenten ben je thuis? Ik ga donderdag met mijn vriendin en dan kom ik ongeveer voorbij Hoboken ;)

Mvg, Joeri

LinQ

Legacy Member
donderdag vanaf 13u (behalve tussen 15u15 en 15u45)
ik laat nog wel even openstaan tot morgenavond 19u

inspiratieloos

Legacy Member
zijn er dit kaaten vo de nocturnes enkel, of echt vo alle dagen.
want wij hebben er ook vo de nocturnes, ma die smijten ze precies na uw hoofd. ma wij gaan zondag, dus lukt dit met deze kaarten?

inspiratieloos

Legacy Member
LinQ zei:
zoals in de eerste post staat : alle dagen behalve zondag ;)

omg sry had het echt ni gezien, kom net trug van examen, tzal daaraan liggen. :p

LinQ

Legacy Member
nerdz , ik heb je gisteren via pm persoonlijke gegevens doorgestuurd.
kan je ons ten laatste tegen morgenmiddag contacteren ?
want er is eventueel nog een andere koper en de tijd begint te dringen :)

LinQ

Legacy Member
terug te koop !

van nerdz horen we niks meer en andere koper heeft ook afgehaakt

JelleVDB

Legacy Member
Ik heb ook koperskaarten liggen en deze mogen niet verkocht worden. Als je even de achterkant van de kaart checkt zie je deze kleine lettertjes:

"Deze kaart is strikt persoonlijk. Deze kaarten worden niet teruggenomen en mogen niet doorverkocht worden. Bij ongeval, verzaakt de houder van deze kaart aan elk verhaal tegen FEBIAC v.z.w. Verspreiding op de openbare weg is ten strengste verboden"

Een goede raad aan iedereen die een ticket wil voor het autosalon, ga naar de garage waar je je auto hebt gekocht en die zullen je met plezier een paar kaartjes bezorgen voor het autosalon :-)

Svenno

Legacy Member
JelleVDB zei:
Een goede raad aan iedereen die een ticket wil voor het autosalon, ga naar de garage waar je je auto hebt gekocht en die zullen je met plezier een paar kaartjes bezorgen voor het autosalon :-)

Tot zover mijn kennis reikt, kopen alle mensen toch geen nieuwe auto. Er bestaat nog altijd iets als particuliere, 2de hands verkoop...

LinQ

Legacy Member
JelleVDB zei:
Ik heb ook koperskaarten liggen en deze mogen niet verkocht worden. Als je even de achterkant van de kaart checkt zie je deze kleine lettertjes:

"Deze kaart is strikt persoonlijk. Deze kaarten worden niet teruggenomen en mogen niet doorverkocht worden. Bij ongeval, verzaakt de houder van deze kaart aan elk verhaal tegen FEBIAC v.z.w. Verspreiding op de openbare weg is ten strengste verboden"

:-)

ik kan het niet controleren nu , want de kaarten liggen niet hier.
maar ik neem aan dat tickets voor concerten , shows,...die op naam staan ook niet verder mogen verkocht mogen en die zie ik hier ook regelmatig verschijnen

JelleVDB

Legacy Member
@ Svenno: De meeste mensen kopen hun auto bij de garage (die verkopen ook 2dehands), maar natuurlijk is er ook een groot deel die 2dehands koopt, die kunnen geen tickets afhalen bij de garage. Die mensen kunnen eventueel eens rondvragen aan mensen of die voor hun tickets willen afhalen bij de garage. Ik beweerde trouwens ook niet dat iedereen hun auto nieuw koopt, mijn advies is duidelijk bestemd voor mensen die hun auto bij de garage hebben gekocht.

@ LinQ: Het is alleen maar ter informatie dat ik het je zeg hoor :) Pas een beetje op want ik denk wel dat ze dit controleren.

Greetz

LinQ

Legacy Member
hoe gaan ze dat controleren ??
staat daar een naam op mischien ??
ik ben maandag zelf gegaan met zo'n kaart en heb die mannen toch niks zien controleren . scannen en klaar

JelleVDB

Legacy Member
Ik bedoel dat ze misschien checken op sites naar mensen die de kaarten verkopen (Niet hier op 9lives maar op Kapaza en 2dehands lijkt me dit wel realistisch) Ze zijn hier normaal redelijk streng op omdat je de kaarten gratis krijgt.

Greetz

LinQ

Legacy Member
ik heb die nochthans gekocht via mijn werk.
die zitten daar in mijn zakken of wat ?? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan