x-freeZe
Legacy Member
Heb hier nog een 2persoons matras liggen die buiten moet.
Het is een matras die al enkele jaren meegaat en altijd gebruikt met een hoeslaken. Het heeft enkele lichte plekjes omdat er wat drank was opgemorst ( maar uitgewassen met product ). Het is een harde matras.
afhaling in gent centrum
min 5eur zodat het vooruit kan gaan!
Het moet weg ! Geen boden = containerpark. Zou zonde zijn van de kwaliteit die het nog heeft!
Het is een matras die al enkele jaren meegaat en altijd gebruikt met een hoeslaken. Het heeft enkele lichte plekjes omdat er wat drank was opgemorst ( maar uitgewassen met product ). Het is een harde matras.
afhaling in gent centrum
min 5eur zodat het vooruit kan gaan!
Het moet weg ! Geen boden = containerpark. Zou zonde zijn van de kwaliteit die het nog heeft!