Archief - 3 Katjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Jaja, de kat heeft weeral gejongd..

We kunnen ze nie houden,
dus zijn we op zoek naar baasjes :)

Het gaat om:
- 1 Wit met zwart/bruin
- 1 Grijsachtig tijgermotief
- 1 Grijsachtig tijgermotief + witte poten

Als ge foto's wilt, vraag maar.
Kzal er dan eens trekken.

PM me, moestek nie antwoordn.
Geslacht wedek nie direct, kzou moeten kijken.

:)


BuYcKi

S.conceiçao7

Legacy Member
snot zei:
sterilisatie zegt u dat iets? :wtf:

dikke ²nd!

het is dan mss verboden om off topic te gaan, maar asge zelf al afkomt met
"jaja,de kat heeft WEERAL gejongd", dan vraag je toch om (kwade) reacties, aangezien hier al zoveel gelijkaardige threads staan.

anyway, om toch maar iets on topic te zeggen, "foto's graag :woohoo:"

blazingsvbiker

Legacy Member
graag fotootje va die grijzachtige tijgermotief met witte poten !

geintresseerd hier !

BuYcKi

Legacy Member
Tis nie dawwe ze doodsmijten hé?
Krijgen altijd goede opvoeding.

En al eens kat gesterilisseerd, dag erachter was ze weg.

Foto's komen tegen vnv. :)

freeza

Legacy Member
de pil bestaat ook voor katten en is helemaal nie zo duur

+ wetgeving daarrond is denk ik veranderd maar ik weet niet precies hoe het zit...

BuYcKi

Legacy Member
Mja, tgaat nu niet over de pil etc hé :unsure:
We hebben al es ne nest gehouden ze.

:)

Foto's:
- Nummer 1
- Nummer 2
- Nummer 3

Je kan ze ook altijd eens komen bekijken.
Zijn nu +-6 weken.

Der is nix mis mee fzo hoor..
Ma een kleine kat stil laten zitten is nu nie zo gemakelijk :p

BuYcKi

Legacy Member
Mss..
Moet er eigenlijk eens naartoe.

Ma ik kan eigenlijk nix beloven.
Met kat op den trein is ma raar hé..

Atm heeft afhaling voorkeur.
Hou het in het achterhoofd :)

vidiot

Legacy Member
Okee goed, laat zo gauw mogelijk iets weten.
En met de kat op de trein is niks mis hoor...;)

BuYcKi

Legacy Member
Kdacht dat het twee meisjes en één manneke was.
Kzal u vnv laten weten! :)

Arifiene

Legacy Member
buycki zei:
Tis nie dawwe ze doodsmijten hé?
Krijgen altijd goede opvoeding.

En al eens kat gesterilisseerd, dag erachter was ze weg.

Foto's komen tegen vnv. :)

Welk stom antwoord is me da nu. Een kind smijt ge ook ni dood als t een ongelukje is, ge moet uw kat maar steriliseren.
Mensen zoals gij maken de asielproblematiek gewoon erger en erger.
T ergste vinnek nog dak u nu ne free up geef.
Gelieve ook in uw achterhoofd te houden dat katjes wettelijk gezien niet onder de leeftijd van 7 weken weg mogen van de moeder (niet dat ge da wss weet ma bon)

BuYcKi

Legacy Member
Euhm dude..
n/o fzo..

Ma de katten zijn hier dus nog altijd?
Kern gezond..

Wa peist ge wel van mij fzo?
GVD.. kben nen dierenvriend ze..

Met al under kritiek soms..
We gaan ff 3katten sterileseren, geld groeit nie op de rug ze fzo..

Kom zeg..

Bloob

Legacy Member
als ge nie geinteresseerd zijt, zwijg dan gewoon é ..
ipv lame comments over sterelisatie te plaatsten.

Tis nog altijd beter dan dat hij ze hier probeert weg te krijgen dan dat hij ze zou verdrinken, en geloof me, er zijn genoeg mensen die het zo doen... (ze doden)

Arifiene zei:
Welk stom antwoord is me da nu.

Stom antwoord?

Helemaal niet. Een kat is geen kind. En katten worden wel "Doodgesmeten, Verdronken en dergelijke als mensen er van af willen" Leef jij maar verder in je perfecte wereldje waar dit niet gebeurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan