BETA911
Legacy Member
Heb deze store card hier nog liggen (alé digitaal via e-mail) en ga deze niet snel gebruiken.
De waarde is 70 euro en verkoop hem voor 65 euro.
Mag betaald worden met Paypal voor snellere afhandeling. Of gewoon overschrijving. Bij ontvangst van het geld stuur ik de e-mail door met de code etc. ...
Thanks!
(PS: Ideaal voor de iPhone 6 te bestellen via de website
.)
De waarde is 70 euro en verkoop hem voor 65 euro.
Mag betaald worden met Paypal voor snellere afhandeling. Of gewoon overschrijving. Bij ontvangst van het geld stuur ik de e-mail door met de code etc. ...
Thanks!
(PS: Ideaal voor de iPhone 6 te bestellen via de website
.)