de hamster
Legacy Member
ik verkoop een Rood Atari-tshirt met het logo.
een erg stijlvol tshirtje met een icoon uit de gamesindustrie erop.
de maat is L/XL en het shirt in kwestie is ongedragen.
foto van het t-shirt vind je hier
http://mxs.blogg.se/images/mxs_atari_red_tshirt_1169746890.jpg
te lage boden worden genegeerd, deze t-shirtjes zijn ietsje te gegeerd.
happy bidding
een erg stijlvol tshirtje met een icoon uit de gamesindustrie erop.
de maat is L/XL en het shirt in kwestie is ongedragen.
foto van het t-shirt vind je hier
http://mxs.blogg.se/images/mxs_atari_red_tshirt_1169746890.jpg
te lage boden worden genegeerd, deze t-shirtjes zijn ietsje te gegeerd.
happy bidding
