Archief - Barbie/Tiny boekjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cybergirl

Legacy Member
Ik heb overlaatst nog wa boekjes van Barbie en Tiny gevonden en omdat ik die niet meer zal lezen verkoop k ze..

Ik heb hier 19 Barbie boekjes liggen (Barbie boekenclub) allemaal zo goed als nieuw.

Barbie in het safaripark
Barbie als fotografe
Barbie als toneelschrijfster
Barbie maakt mode
Barbie en Shelly
Barbie en de puppy
Barbie op vakantie
Barbie op de manege
Barbie wint de wedstrijd
Barbie speelt de hoofdrol
Barbie in Groenland
Barbie in Egypte
Barbie als model
Barbie als filmster
Barbie als bruidsmeisje
Barbie en de dolfijnen
Barbie op de boerderij
Barbie en de indianen
Barbie als tandarts

Barbie Boekjes

Dan heb ik hier ook nog een paar boekjes liggen van Tiny

Tiny in de dierentuin
Tiny op de boerderij
Tiny gaat winkelen

En dan heb ik hier nog twee verzamelbundels liggen waar 8 verhaaltjes in zitten: (ook zo goed als nieuw)

Een heerlijke dag bij Tiny:
1. Tiny helpt moeder
2. Tiny speelt moedertje
3. Tiny krijgt een kalender
4. Tiny in de tuin
5. Tiny in de keuken
6. Tiny is ziek
7. Tiny viert moederdag
8. Tiny gaat verhuizen

Tiny doet aan sport:
1. Tiny krijgt een fiets
2. Tiny leert paardrijden
3. Tiny leert zwemmen
4. Tiny leert zeilen
5. Tiny gaat op ballet
6. Tiny en de luchtballon
7. Poesje mimi op het ijs
8. De eerste autorally van Rob en Jacky

En dan heb k ook nog een boekje à la Tiny maar het is niet volledig het zelfde..
Oma, de heks (van Marie Tenaille - Phillippe Salembier)

Tiny boekjes

Natuurlijk liefst de hele series (bv alle Barbies) want anders zit k hier nog met 1 boekje ofzo..

ivm de prijs:
die Barbie boekjes zijn echt nog heel goed en die hebben ook wel redelijk veel gekost dus minstens 2 €/stuk en voor het hele pakket (19 boekjes) 30 €

Over de Tiny boekjes laat k nog wel iets weten want da moet k nog is bespreken met mijn ma :p

Liefst zelf af te halen (te Lokeren) maar kan het eventueel wel komen brengen als het niet te ver is (maar dan niet voor 1 boekje :p)

Als ge nog iets wilt weten pm't ge maar ;)

longpatje

Legacy Member
Heb wel intresse in die Barbie reeks, kunnen deze opgestuurd worden want Lokeren is toch wat ver :-)
Groetjes

Cybergirl

Legacy Member
Ik kan ze wel opsturen via kilo post maar dan zult ge wel de verzendkosten moeten betalen.. (want die boekjes wegen wel redelijk veel)

longpatje

Legacy Member
Kan je ze eens ff wegen dat ik een idee heb van de verzendkosten ?
Groetjes

Cybergirl

Legacy Member
ongeveer 4,100 kg (zonder verpakking)

gisteren nog gewogen op de keukenschaal van mijn ma :p

Cybergirl

Legacy Member
Over de Tiny boekjes:

Voor de verzamelbundels 5€/stuk en voor de gewone boekjes 1€/stuk

longpatje

Legacy Member
Hey,
welke leeftijd (of avi zoals ze dat tegenwoordig noemen :-) ) zijn die Barbies ?
Indien geschikt voor 7-8-9 jaar , dan doe ik een bodje van 35 inclusief.
Groetjes

Cybergirl

Legacy Member
voor welke leeftijd staat er eig nie op.. (die avi enzo dus ook nie) maar mijn ma zegt dat het ongeveer voor het 2e/3e leerjaar is..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan