baerdemaecker
Legacy Member
Mijn pa heeft heel wat bierreclameborden die verkocht mogen worden aan €1 per stuk
Foto's:
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01845.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01846.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01847.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01848.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01849.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01850.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01851.JPG
(de witte vlekken zijn twee borden die mijn pa nog wil houden
)
Foto's:
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01845.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01846.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01847.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01848.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01849.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01850.JPG
http://users.skynet.be/baerdemaecker/verhuis/DSC01851.JPG
(de witte vlekken zijn twee borden die mijn pa nog wil houden
)