NoizeSuppressor
Legacy Member
Allereerst, gelieve u volledig te onthouden als u enkel off topic wil posten of 'mooie wagen'.
Alle details staan op kapaza, prijs is absoluut correct, zit zelfs onder de prijs!
tekst van kapaza:
520d, bouwjaar 2000, 114000 km mét volledig onderhoudsboekje! Twee weken geleden groen gekeurd zonder 1 opmerking!
Deze wagen is perfect onderhouden, komt met boekje dat compleet is ingevuld en facturen van de wisselstukken.
Toen ik de wagen overkocht van een BMW garage (factuur aanwezig!) hebben ze de koppeling, remschijven, remblokken en banden vervangen. Net voor ik naar de technische schouwing ging is de luchtmassameter vervangen bij BMW (ik werk zelf bij BMW)
Heb hem direct een facelift gegeven na aankoop: voorlichten 850 euro, achterlichten 430 euro.
kenmerken:
titansilber
face lift
stoffen interieur
zetelverwarming
handgeschakeld
origineel getinte ruiten
electrische ramen voor én achter
mp3/cd speler door BMW laten inbouwen
armsteun voor én achteraan
park distance controle
lederen stuur in hoogte verstelbaar
boordcomputer
17 inch velgen met goeie banden
trekhaak koppeling geïnstalleerd
electrisch open dak
verwarmde en electrisch verstelbare spiegels
reservewiel met nieuwe band
twee sleutels met afstandbediening + extra reservesleutel
alarm
De wagen is in zeer goeie staat en kan makkelijk het dubbele van de km's nog aan, hij gaat weg omdat ik zelf een nieuwe 3-reeks als bedrijfswagen krijg, anders bleef hij bij mij! Grapjassen gelieve zich te onthouden, bekijk de andere prijzen maar met veel meer km's, dus gelieve niet te bellen als u niet akkoord bent met de prijs.
http://www.kapaza.be/Autos/BMW/5986141/E39_520d_114000_km_met_volledig_onderhoudsboekje.html
Alle details staan op kapaza, prijs is absoluut correct, zit zelfs onder de prijs!
tekst van kapaza:
520d, bouwjaar 2000, 114000 km mét volledig onderhoudsboekje! Twee weken geleden groen gekeurd zonder 1 opmerking!
Deze wagen is perfect onderhouden, komt met boekje dat compleet is ingevuld en facturen van de wisselstukken.
Toen ik de wagen overkocht van een BMW garage (factuur aanwezig!) hebben ze de koppeling, remschijven, remblokken en banden vervangen. Net voor ik naar de technische schouwing ging is de luchtmassameter vervangen bij BMW (ik werk zelf bij BMW)
Heb hem direct een facelift gegeven na aankoop: voorlichten 850 euro, achterlichten 430 euro.
kenmerken:
titansilber
face lift
stoffen interieur
zetelverwarming
handgeschakeld
origineel getinte ruiten
electrische ramen voor én achter
mp3/cd speler door BMW laten inbouwen
armsteun voor én achteraan
park distance controle
lederen stuur in hoogte verstelbaar
boordcomputer
17 inch velgen met goeie banden
trekhaak koppeling geïnstalleerd
electrisch open dak
verwarmde en electrisch verstelbare spiegels
reservewiel met nieuwe band
twee sleutels met afstandbediening + extra reservesleutel
alarm
De wagen is in zeer goeie staat en kan makkelijk het dubbele van de km's nog aan, hij gaat weg omdat ik zelf een nieuwe 3-reeks als bedrijfswagen krijg, anders bleef hij bij mij! Grapjassen gelieve zich te onthouden, bekijk de andere prijzen maar met veel meer km's, dus gelieve niet te bellen als u niet akkoord bent met de prijs.
http://www.kapaza.be/Autos/BMW/5986141/E39_520d_114000_km_met_volledig_onderhoudsboekje.html
