Archief - BMW 520d te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Allereerst, gelieve u volledig te onthouden als u enkel off topic wil posten of 'mooie wagen'.

Alle details staan op kapaza, prijs is absoluut correct, zit zelfs onder de prijs!



tekst van kapaza:

520d, bouwjaar 2000, 114000 km mét volledig onderhoudsboekje! Twee weken geleden groen gekeurd zonder 1 opmerking!
Deze wagen is perfect onderhouden, komt met boekje dat compleet is ingevuld en facturen van de wisselstukken.

Toen ik de wagen overkocht van een BMW garage (factuur aanwezig!) hebben ze de koppeling, remschijven, remblokken en banden vervangen. Net voor ik naar de technische schouwing ging is de luchtmassameter vervangen bij BMW (ik werk zelf bij BMW)
Heb hem direct een facelift gegeven na aankoop: voorlichten 850 euro, achterlichten 430 euro.

kenmerken:

titansilber
face lift
stoffen interieur
zetelverwarming
handgeschakeld
origineel getinte ruiten
electrische ramen voor én achter
mp3/cd speler door BMW laten inbouwen
armsteun voor én achteraan
park distance controle
lederen stuur in hoogte verstelbaar
boordcomputer
17 inch velgen met goeie banden
trekhaak koppeling geïnstalleerd
electrisch open dak
verwarmde en electrisch verstelbare spiegels
reservewiel met nieuwe band
twee sleutels met afstandbediening + extra reservesleutel
alarm

De wagen is in zeer goeie staat en kan makkelijk het dubbele van de km's nog aan, hij gaat weg omdat ik zelf een nieuwe 3-reeks als bedrijfswagen krijg, anders bleef hij bij mij! Grapjassen gelieve zich te onthouden, bekijk de andere prijzen maar met veel meer km's, dus gelieve niet te bellen als u niet akkoord bent met de prijs.



http://www.kapaza.be/Autos/BMW/5986141/E39_520d_114000_km_met_volledig_onderhoudsboekje.html

Dannykills

Legacy Member
Hoe vind jij de verhouding van gewicht wagen en de 2.0 motor?
Wat is het gemiddeld verbruik van deze wagen?

vriendelijke groeten

Danny

NoizeSuppressor

Legacy Member
Dannykills zei:
Hoe vind jij de verhouding van gewicht wagen en de 2.0 motor?
Wat is het gemiddeld verbruik van deze wagen?

vriendelijke groeten

Danny

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vrij tevreden van was kwa performance. Kom van een 318IS met 140 pk (wel stuk ouder, en benzine uiteraard). Neem me niet verkeerd, dit is geen wagen waarmee je moet spurtjes trekken aan de lichten, maar gaat zeer vlot door verkeer. Vooral de hernemingen zijn ondanks 'maar' 2-liter te zijn zeer vlot. Ik deed er voornamelijk snelweg mee, dit meestal aan 150 per uur. Dan zit hij net aan de 3000 toeren en zat mijn verbruik rond de 6.5. Een 525tds heeft het moeilijk tegen deze wagen.

cherouke

Legacy Member
Is dat 136 pk versie?

Btw, mijn vader heeft begin vorig jaar zijn 320d van bj eind 98 (had ook rond 100 000km) verkocht voor 11000 euro, dus denk dat er niks mis is met je prijs.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ja, is 136 pk. Doe maar een slotje hier aub als pipo's over een 525 met dubbel aantal km's beginnen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan