SpiderRS
Legacy Member
Mits ik een 1malig kweek heb gedaan met men honden wil ik nu 1 boxerteefje verkopen
Ze is geboren op 24 juli dit jaar en is gestroomd
ze is ontwormd,gechipt en ingeënd (met paspoort)
Kennen jullie iemand die geintresseerd is in deze lieve puppy
staat ook op kapaza en 2dehands
indien vragen zal ik er zo goed mogelijk op antwoorden
de pup gaat alleen weg indien ze bij goede mensen terecht kan met genoeg ruimte voor te lopen
indien dit hier niet mag staan mag er al een slotje op
Ze is geboren op 24 juli dit jaar en is gestroomd
ze is ontwormd,gechipt en ingeënd (met paspoort)
Kennen jullie iemand die geintresseerd is in deze lieve puppy
staat ook op kapaza en 2dehands
indien vragen zal ik er zo goed mogelijk op antwoorden
de pup gaat alleen weg indien ze bij goede mensen terecht kan met genoeg ruimte voor te lopen
indien dit hier niet mag staan mag er al een slotje op
