Archief - Burrda Sport Red devils shirt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Voodooghost

Legacy Member
Officiële replica van het Rode duivels shirt.
Details:
Burrda sport home match day shirt RED MENS XL

Nog nieuw in verpakking, niet open/gedragen geweest.

Prijs nieuw: 77 euro
Webshop rode duivels

Bieden excl. verzending.

Splitr

Legacy Member
je komt af met replica maar plaatst wel de nieuwprijs van het echte shirt?

lowrobbn

Legacy Member
Normaal gezien is het contract met Burrda afgelopen en krijgen de duivels een nieuwe shirtsponsor (waarschijnlijk Adidas). Dus ik zou al zeker niet op een 70 euro rekenen, en al zeker niet als het een replica shirt betreft..

b0rn2die4

Legacy Member
denk dat het gewoon om het officiele shirt gaat, maar dat de term "replica" hier fout gebruikt wordt. het officiele shirt van burrda kost ook nog 74,99 euro.

deathsythe

Legacy Member
je hebt 2 verschillende officiële shirts;

- Authentic nieuwprijs 110 eur, is het 'échte' spelerstruitje met verluchtingsgaten/strepen in de zijkant en is meer slim fit.
BURRDA Home Match Day Shirt Authentic Primo | Jouw Sportwinkel in België
- het gewone, of 'replica' van het authentic shirt, nieuwprijs rond de 75 eur, is een supportertruitje.
BURRDA Home Match Day Shirt Replica Primo | Jouw Sportwinkel in België

de TS verkoopt dus het onderste en die prijs is terecht (los van het feit dat dit het laatste truitje van burdda zal zijn dus de prijs zal wat lager mogen)

Voodooghost

Legacy Member
Splitr zei:
je komt af met replica maar plaatst wel de nieuwprijs van het echte shirt?
Voor je komt zeuren in een thread, lees je eerst in in de materie. Je hebt geen kosten om Google te gebruiken hoor.

@vdb92 Hij komt niet van de Primo, maar ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn vermits zij ook de officiële shirts verkopen. Moest het nu een winkel uit Turkije zijn dan zou ik pas schrik hebben ... ;)

deathsythe zei:
je hebt 2 verschillende officiële shirts;

- Authentic nieuwprijs 110 eur, is het 'échte' spelerstruitje met verluchtingsgaten/strepen in de zijkant en is meer slim fit.
BURRDA Home Match Day Shirt Authentic Primo | Jouw Sportwinkel in België
- het gewone, of 'replica' van het authentic shirt, nieuwprijs rond de 75 eur, is een supportertruitje.
BURRDA Home Match Day Shirt Replica Primo | Jouw Sportwinkel in België

de TS verkoopt dus het onderste en die prijs is terecht (los van het feit dat dit het laatste truitje van burdda zal zijn dus de prijs zal wat lager mogen)

Voila deatsythe heeft gelijk en beantwoord de blijkbaar ongelovige mensen die direct denken dat het namaak is.

Het authentic truitje is exact hetzelfde truitje als waar de duivels mee spelen (zelfde stof enzo), nadeel is dat die dus als een 2de huid aan uw lijf plakken en daar ik al een paar jaar gestopt ben met voetballen ziet mijn lijf er niet meer uit als de kathedraal van Vincent Kompany en draag ik dus liever de replica versie.

Ik heb nergens vermeld dat ik er 74 Euro moest voor hebben, ik heb enkel de nieuwprijs getoond om belachelijke boden van 20€ enzo te vermijden.

vdb92

Legacy Member
Voodooghost zei:
Voor je komt zeuren in een thread, lees je eerst in in de materie. Je hebt geen kosten om Google te gebruiken hoor.

@vdb92 Hij komt niet van de Primo, maar ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn vermits zij ook de officiële shirts verkopen. Moest het nu een winkel uit Turkije zijn dan zou ik pas schrik hebben ... ;)



Voila deatsythe heeft gelijk en beantwoord de blijkbaar ongelovige mensen die direct denken dat het namaak is.

Het authentic truitje is exact hetzelfde truitje als waar de duivels mee spelen (zelfde stof enzo), nadeel is dat die dus als een 2de huid aan uw lijf plakken en daar ik al een paar jaar gestopt ben met voetballen ziet mijn lijf er niet meer uit als de kathedraal van Vincent Kompany en draag ik dus liever de replica versie.

Ik heb nergens vermeld dat ik er 74 Euro moest voor hebben, ik heb enkel de nieuwprijs getoond om belachelijke boden van 20€ enzo te vermijden.
Ik bedoel enkel en alleen maar dat je voor ongeveer 20€ een nieuwe kan kopen ook replica :-) kijk maar eens rond op het forum

lowrobbn

Legacy Member
vdb92 zei:
Ik bedoel enkel en alleen maar dat je voor ongeveer 20€ een nieuwe kan kopen ook replica :-) kijk maar eens rond op het forum
Hier op het forum zijn er al veel namaak replica aangeboden (thai quality)

lowrobbn

Legacy Member
vdb92 zei:
Ik bedoel enkel en alleen maar dat je voor ongeveer 20€ een nieuwe kan kopen ook replica :-) kijk maar eens rond op het forum
Hier op het forum zijn er al veel namaak replica shirts aangeboden (thai quality) ..

vdb92

Legacy Member
lowrobbn zei:
Hier op het forum zijn er al veel namaak replica shirts aangeboden (thai quality) ..
Jaa idd, maar je kan zo'n namaak bestellen voor 20€ nieuw :-)

Alexandernijs

Legacy Member
vdb92 zei:
Jaa idd, maar je kan zo'n namaak bestellen voor 20€ nieuw :-)

Maar dan heb je dus niet het officiële ... Dus dat kan je helemaal niet vergelijken...

Voodooghost

Legacy Member
Voor de laatste keer.
Dit is geen namaak. Het is een replica. Gemaakt zodat ze er uit zien zoals de gebruikte truitjes, door dezelfde fabrikant maar iets comfortabeler te dragen (Comfort cut).
Het is dus een echte replica van Burrda Sport en geen Turkse of Aliexpress namaak.

Ik had echt ni gedacht dat het hier zo moeilijk ging gaan...

psxman

Legacy Member
Replica word gewoon door de merken zelf ook gebruikt he!
De officiele winkels en verdelers hangen vol met replica's.Word gewoon mee bedoeld dat het niet gaat om de 100 gelijke versies dan dat de spelers dragen ;).

Dus de verkoper doet hier niets verkeerd en ben zeker dat hij een bloesje verkoopt dat idd 75 euro in de winkel gekost heeft zonder bedrukking.

Echter moet ik ook wel toegeven dat het verschil tussen dat "officiele" van 75 euro en een "namaak" van 20 euro,zo goed als nihill is als je het bij de juiste personen besteld.
Maar goed..Veel succes met de verkoop

psxman

Legacy Member
Replica word gewoon door de merken zelf ook gebruikt he!
De officiele winkels en verdelers hangen vol met replica's.Word gewoon mee bedoeld dat het niet gaat om de 100 gelijke versies dan dat de spelers dragen ;).

Dus de verkoper doet hier niets verkeerd en ben zeker dat hij een bloesje verkoopt dat idd 75 euro in de winkel gekost heeft zonder bedrukking.

Echter moet ik ook wel toegeven dat het verschil tussen dat "officiele" van 75 euro en een "namaak" van 20 euro,zo goed als nihill is als je het bij de juiste personen besteld.
Maar goed..Veel succes met de verkoop

Voodooghost

Legacy Member
Als je bedoeld Aliexpress dan weet je net zo goed als ik dat je daar veel miserie kan hebben.
Kan je hier in detail lezen
Douane die het onderschept, veel kans op fouten zelfs als de foto's juist zijn, en kwalitatief gewoon minderwaardig zodat het na 2 keer wassen al vervaagd of de letters die loskomen.
Je kan toch niets anders verwachten als het zo goedkoop is ...

Splitr

Legacy Member
heb ik met echte truitjes ook hoor, dat de letters loskomen of vervagen na het wassen :)

Kenneke10

Legacy Member
Een replica shirt bedoel je niet die tai'se brol, maar de shirt die in de winkels verkocht worden en die kosten soms tot 80€.

Sinds diene allixpress zijn intrede gedaan heeft denkt iedereen een shirt voor 20€ op de kop te tikken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan